۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
مسئولان کنفدراسیون ورزشهای هوایی آسیا به ایران می آیند
1397/06/03

مسئولان کنفدراسیون ورزشهای هوایی آسیا به ایران می آیند
محمد علیپور رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی وعضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با مسئولان کنفدراسیون ورزشهای هوایی آسیا دیدار کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، وی با حضور در منطقه جاوه غربی واقع در شهر پونکاک محل برگزاری مسابقات پاراگلایدر بازیهای آسیایی اندونزی ضمن بازدید از شرایط ملی پوشان پاراگلایدر کشورمان به همراه محمد رازقی سرمربی تیم ملی پاراگلایدر با رییس و دبیر کل کنفدراسیون ورزشهای هوایی آسیا دیدار و گفت و گو کرد.
در ابتدای این جلسه محمد علیپور گزارشی از وضعیت ورزشهای هوایی ایران و به خصوص پاراگلایدر ارائه کرد و از مسئولان بلندپایه کنفدراسیون آسیا برای حضور در ایران به منظور ایجاد تعاملات لازم برای ارتقای ورزشهای هوایی کشورمان و منطقه آسیا و لزوم عضویت ایران در مجامع بین المللی دعوت به عمل آورد.
اما رییس کنفدراسیون ورزشهای هوایی آسیا ضمن تمجید از توجه رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی به ورزشهای هوایی گفت: بسیار خوشحالم که ورزشهای هوایی مورد توجه دست اندرکاران ورزش ایران و شخص جنابعالی قرار دارد و از پتانسیل ورزشهای هوایی و فعالیت مستمر این رشته ها در سایت های پروازی کشورتان مطلع هستم.
وی اظهار داشت: ایران خلبانان خوبی دارد و یکی از قدرتهای ورزشهای هوایی در آسیا به شمار می آید و مسلما از دعوت شما استقبال خواهم کرد و برای توسعه آموزش و برنامه ریزی جهت برگزاری مسابقات و تبادل اطلاعات با افتخار به ایران سفر خواهیم کرد.
در ادامه محمد علیپور با حضور در سایت پروازی پونکاک شاهد مسابقه ملی پوشان کشورمان در راند هفتم رقابتهای فرود دقت پارگلایدر در بازیهای آسیای اندونزی بود.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی