۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
فرماندار مشهد در جلسه با خانواده هیات انجمن‌های ورزشی خراسان‌رضوی؛
فکر، ایده و تلاش از شما؛ بسترسازی و رفع موانع از ما
1397/05/30
فرماندار مشهد در جلسه با خانواده هیات انجمن‌های ورزشی خراسان‌رضوی؛
فکر، ایده و تلاش از شما؛ بسترسازی و رفع موانع از ما
در نشست هيات رييسه و روسای کمیته های هیات انجمن‌های ورزشی استان خراسان رضوی با احمدعلی موهبتی فرماندار مشهد راهکارهای مناسب بمنظور بهبود روند کار ارایه شد.
به گزارش روابط عمومی هیات انجمن های ورزشی استان خراسان رضوی ، این جلسه هماهنگی در ساختمان فرمانداری مشهد برگزار شد.
در این جلسه ابتدا هانیه امانی نايب رییس بانوان هیات انجمن‌های ورزشی استان به ارائه گزارشی از عملکرد این هیات درسال 96 و دستاوردهای این هیات از جمله کسب رتبه اول کشوری، اعزام ها و قهرمانی های گوناگون و وجود 57 ملی پوش بانو پرداخت.
در ادامه محسن قهرماني رييس هيات انجمن هاي ورزشي خراسان رضوي کارگروهی و جوانگرایی را عامل اصلی موفقیت و پیشرفت هیات استان دانست و چالش های پیش روی هیات را بازگو کرد. نبود زمین در اختیار و مشکلات حوزه اسپانسرینگ از مهمترین نکات وی بود.
در پایان احمدعلی موهبتی فرماندار مشهد مقدس ضمن تشکر از هیات استان به منظور تلاش در جهت توسعه ورزش همگانی و قهرمانی با کمیته های مختلف، از فرهنگسازی و توجه به امر ورزش در خانواده ها سخن گفت.
وی همچنین هزینه در ورزش را نوعی سرمایه گذاری خواند و افزود: اگر کمیته های شما در بحث استعدادیابی فعال باشند قطعا به جامعه و خانواده ها سود خواهد رسید. امیدوارم با کمک شما و مجموعه زیرنظرتان بتوانیم در جهت فرهنگسازی و گنجاندن ورزش در سبد هزینه خانوارها گام برداریم.
وی در پایان از ارائه پیشنهادها و ایده ها در زمینه ورزش توسط هیات استان استقبال کرد و گفت : فکر، ایده و تلاش از شما، بسترسازی، همکاری و رفع موانع با ما. کاری که شما درامر ورزش انجام می‌دهید کاری است کارستان و هنری ستودنی است. امیدواریم بتوانیم در جهت تلاش و اشاعه ورزش بخصوص در بخش همگانی تلاش کنیم و گام برداریم.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید
 
نام و نام خانوادگی:

 
شماره موبایل:

 
ایمیل:  


آب و هوا
اوقات شرعی