۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
مسابقات پاراگلایدر در بازیهای آسیایی اندونزی- پونکاک
صعود حسین عباسقلی زاده به جمع سه نفر برتر در پایان راند چهارم/ امیدواری برای کسب اولین مدال تاریخی پاراگلایدر
1397/05/30
مسابقات پاراگلایدر در بازیهای آسیایی اندونزی- پونکاک
صعود حسین عباسقلی زاده به جمع سه نفر برتر در پایان راند چهارم/ امیدواری برای کسب اولین مدال تاریخی پاراگلایدر
مسابقات پاراگلایدر در بازیهای آسیایی اندونزی از صبح امروز در سایت پروازی واقع در منطقه جاوه غربی در شهر پونکاک دومین روز خود را آغازکرد که طی آن " حسین عباسقلی زاده " با کسب امتیازات مناسب در جمع 3نفر برتر قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، "محمد رازقی" سرمربی تیم ملی پاراگلایدر کشورمان با اعلام این خبر گفت:تاکنون 4 راند از مجموع 10راند مسابقات پاراگلایدر در رشته "فرود دقت" بخش انفرادی برگزار شده که خوشبختانه " حسین عباسقلی زاده " امتیازات خوبی را جمع آوری کرده و با این احتساب در جمع 3 نفر برتر این رقابتها قرار دارد.
وی افزود: "سید علیرضا عمیدی نمین" و محمود شیرازی نیا دیگر نمایندگان کشورمان هم بعد از عباسقلی زاده باید تلاش خود را بکار بگیرند تا در 6 راند باقی مانده امتیازات خود را ارتقا دهند.
سرمربی تیم ملی پاراگلایدر در خصوص شانس مدال آوری خلبانان کشورمان اظهار داشت:البته هنوز بیش از نیمی از راندهای این رقابت تنگاتنگ و فشرده باقی مانده و پیش بینی برای کسب مدال بسیار سخت است ولی با امتیازات حاصل شده، عباسقلی زاده شرایط مناسبی دارد و او اگر بتواند رکوردهای خود را اردامه دهد شانس کسب مدال دور از دسترس نیست و البته عمیدی و شیرازی نیا هم می توانند با تلاش بیشتر خود را در به جمع برترین ها برسانند.
گفتنی است نتیجه و امتیاز مسابقات پاراگلایدر با فاصله ورزشکار هنگام فرود از محلی که برای فرود مشخص شده محاسبه می گردد که هر چه این فاصله کمتر باشد ورزشکار نتیجه بهتری گرفته و امتیاز صفر یا همان فرود در نقطه مشخص شده بهترین نتیجه می باشد.
رقابتهای انفرادی بخش فرود دقت در 10 راند و مسابقات تیمی هم در 6 راند و طی 4 روز برگزار می شود و در مجموع راندهای مذکور نتایج و امتیازت نهایی محاسبه می گردد و در نهایت مدال آوران این رقابتها معرفی خواهند شد.
این رقابتها تا روز پنج شنبه جاری ادامه خواهد داشت.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی