۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
آغاز مسابقات پاراگلایدر در بازیهای آسیایی اندونزی- پونکاک
"علیرضاعمیدی" در جمع ۵ نفر برتر راند اول قرار گرفت
1397/05/29
آغاز مسابقات پاراگلایدر در بازیهای آسیایی اندونزی- پونکاک
"علیرضاعمیدی" در جمع ۵ نفر برتر راند اول قرار گرفت
مسابقات پاراگلایدر در بازیهای آسیایی اندونزی از صبح امروز در سایت پروازی واقع در منطقه جاوه غربی در شهر پونکاک آغاز شد و "علیرضاعمیدی" در جمع ۵ نفر برتر راند اول قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، راند اول مسابقات رشته پاراگلایدر در بخش "فرود دقت" در حالی آغاز شد که طی آن سه نماینده ایران به مصاف ۱۰۶ حریف خود رفتند که طی آن "سید علیرضا عمیدی نمین" نماینده کشورمان با بهترین امتیاز (۲ سانتیمتر) در جمع پنج نفر برتر دور مقدماتی قرار گرفت.
نتیجه و امتیاز مسابقات پاراگلایدر با فاصله ورزشکار هنگام فرود از محلی که برای فرود مشخص شده محاسبه می گردد که هر چه این فاصله کمتر باشد ورزشکار نتیجه بهتری گرفته و امتیاز صفر یا همان فرود در نقطه مشخص شده بهترین نتیجه می باشد.
همچنین حسین عباسقلی زاده و محمود شیرازی نیا دیگر نمایندگان کشورمان با ۲۲ و ۵۲ سانتی متر فاصله به ترتیب در جمع بیست و سی نفر اول راند اول قرار گرفتند.
امروز 3 راند از رقابتهای فرود دقت برگزار می شود.
گفتنی است رقابتهای انفرادی بخش فرود دقت در 10 راند و مسابقات تیمی هم در 6 راند و طی سه روز برگزار می شود و در مجموع راندهای مذکور نتایج و امتیازت نهایی محاسبه می گردد و در نهایت مدال آوران این رقابتها معرفی خواهند شد.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی