۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
همراه با ملی پوشان‌پارگلایدر در اندونزی
آمادگی پاراگلایدر سواران کشورمان با ۲۰ پرواز تمرینی در "پونکاک" / فردا قرعه کشی، دوشنبه آغاز مسابقات
1397/05/26
همراه با ملی پوشان‌پارگلایدر در اندونزی
آمادگی پاراگلایدر سواران کشورمان با ۲۰ پرواز تمرینی در "پونکاک" / فردا قرعه کشی، دوشنبه آغاز مسابقات
ملی پوشان پاراگلایدر کشورمان برای حضوری قدرتمند در بازیهای آسیایی اندونزی تاکنون ۲۰ پرواز تمرینی در این کشور برگزار کرده اند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، محمد رازقی سرمربی تیم ملی پاراگلایدر با اعلام این خبر گفت:درسومین‌روز تمرینی تاکنون ۲۰ پرواز در سایت پروازی "باکاس" در فاصله ۴۰ کیلومتری محل برگزاری مسابقات برگزار کرده ایم و خوشبختانه هر سه ملی پوش کشورمان شرایط خوب و مساعدی دارند.
وی افزود:امروز هم با تیم ملی ۴ نفره پاراگلایدر افغانستان یک تمرین مشترک برگزار کردیم که در بالا رفتن سطح آمادگی ملی پوشان بسیار تاثیر گذار بود.
رازقی در خصوص وضعیت مسابقات پاراگلایدر در بازیهای آسیایی اظهار داشت:مراسم قرعه کشی پاراگلایدر فردا(شنبه) برگزار می شود و مسابقات هم از روز دوشنبه آینده با شرکت نمایندگان ۲۰ کشور آسیایی در منطقه جاوه غربی واقع در شهر "پونکاک" آغاز خواهد شد.
وی تصریح کرد: تیمهای اندونزی، تایلند ، چین و کره جنوبی رقبای اصلی ما محسوب می شوند و امیدوارم که خلبانان آماده ایرانی بتوانند بهترین نمایش خود را ارائه دهند.
گفتنی است تیم ملی سه نفره پاراگلایدر کشورمان شامل علیرضا عمیدی، محمود شیرازی نیا و حسین عباسقلی زاده و با هدایت محمد رازقی در رشته فرود دقت بخش انفرادی در بازیهای آسیایی شرکت می کند.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی