۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
مسابقات اسپوکس قهرمانی کشور_ انتخابی تیم ملی
آغاز مبارزه ۲۹۵ ورزشکار از ۱۳ استان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا
1397/05/24
مسابقات اسپوکس قهرمانی کشور_ انتخابی تیم ملی
آغاز مبارزه ۲۹۵ ورزشکار از ۱۳ استان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا
دومین دوره مسابقات اسپوکس قهرمانی کشور_ انتخابی تیم ملی از صبح امروز در سالن امام خمینی مجموعه ورزشی آزادی گرگان آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی،در این رقابتها که در دوبخش آقایان و بانوان برگزار می شود ۲۹۵ ورزشکار از ۱۳ استان و در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، امید و بزرگسالان رقابتهای خود را به مدت ۳ روز و برای پوشیدن پیراهن تیم ملی جهت شرکت در اولین دوره مسابقات قهرمانی آسیا پیگیری خواهند کرد.
این مسابقات در دو بخش "آکیناکه" و "دوبل آکیناکه" برگزار می شود که در رقابتهای بانوان ۱۵۶ ورزشکار و در مسابقات آقایان ۱۳۹ اسپوکس کار حضور دارند.
مراسم افتتاحیه این رقابتها با حضور محمدرضا هاشم پور پاشاکی رییس انجمن اسپوکس کشور، مهندس منوچهر محسنی نایب رییس کنفدراسیون اسپوکس آسیا، خانم بهاره آبستان نایب رییس بانوان انجمن اسپوکس ایران، مهندس مهدی میرزاییان روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، دکتر تربتی نژاد رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان گلستان، منصور دمیرچی رییس هیات انجمنهای استان گلستان و باشرکت علاقه مندان وتماشاگران ورزش دوست گرگان وخبرنگاران رسانه های گروهی اعم از خبرگزاری صداوسیما و خبرگزاری جمهوری اسلامی و باشگاه خبرنگاران جوان برگزار شد.
گفتنی است نفرات برتر این رقابتها جواز حضور در اردوی تیمهای ملی اسپوکس آقایان و بانوان اعزامی به اولین دوره مسابقات قهرمانی آسیا را بدست خواهند آورد.










وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی