۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
همگام با ملی پوشان سپک تاکرا در بازیهای آسیایی 2018
تمرین بانشاط ملی پوشان در نخستین گام
1397/05/24
همگام با ملی پوشان سپک تاکرا در بازیهای آسیایی 2018
تمرین بانشاط ملی پوشان در نخستین گام
اعضای تیم ملی سپک تاکرای کشورمان که بمنظور شرکت در بازیهای آسیایی 2018 به اندونزی سفر کرده اند تمرینات خود را برای حضوری قوی در این رقابتهای معتبر آغاز کردند .
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، تمرینات آماده سازی تیم کشورمان روز چهارشنبه زیر نظر محمد مرادی سرمربی تیم با جدیت و نشاط خاصی انجام شد و قرار است این تمرینات طبق برنامه به پیش برود.
البته ملی پوشان کشورمان پیش از عزیمت به اندونزی ، اردویی مشترک با تیم پرلیس قهرمان لیگ باشگاههای مالزی در تهران داشتند و طی آن چند بازی تدارکاتی نیز با این تیم مالزیایی انجام دادند که به گفته سرمربی تیم ایران این اردو در بالا بردن ضریب روحی و فنی نفرات تیم موثر واقع شد.
،تیم ملی سپک تاکرا با حضور 13 بازیکن به نامهای وحید ملکی، وحید ابراهیمی، فرشاد کایکانی، سینا رضایی، رامین رامندی، امید حسنی، حمیدرضا گروه ای، محمد صفایی، مرتضی مقدم، ناصر پنق، احسان امان بای، امیر خانی و مهرداد جعفری با هدایت محمد مرادی در این رقابتها شرکت می کند.
تیم ملی سپک تاکرای ایران در بخش چهار نفره (کواد) در گروه دوم و با تیم‌های سنگاپور، ویتنام، نپال و پاکستان هم گروه شده
در قرعه کشی بخش ایونت این رشته نیز تیم ملی ایران با کشورهای اندونزی و هندوستان در یک گروه قرار گرفت .
همچنین به دعوت رسمی کمیته برگزاری این رقابتها ، علی فولادی دبیر و یلدا قاسمی نایب رییس بانوان انجمن سپک تاکرا به عنوان اعضای کمیته فنی ومهدی منظری به عنوان داور در بازیهای آسیایی جاکارتا حضور خواهند یافت .
گفتنی است رقابتهای سپک تاکرا در شهر پالمبانگ برگزار خواهد شد.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید
 
نام و نام خانوادگی:

 
شماره موبایل:

 
ایمیل:  


آب و هوا
اوقات شرعی