۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
جاکارتا و جدیت ملی پوشان سپک تاکرا
1397/05/15

جاکارتا و جدیت ملی پوشان سپک تاکرا
ملی پوشان سپک تاکرای کشورمان که در راه آمادگی برای حضور در بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا بسر می برند ، اردوی مشترک خود را با بازیکنان باشگاه " پرلیس " مالزی با جدیت ادامه می دهند .
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشی ، اردوی مشترک و بازیهای دستگرمی با این تیم مالزیایی که قهرمانی در لیگ این کشور را به یدک می کشد ، در محل آکادمی ملی المپیک ادامه دارد .
در این خصوص محمدمرادی سرمربی تیم ملی سپک تاکرا روز شنبه به سایت خبری فدراسیون انجمن های ورزشی گفت : مالزی یک کشور صاحب سبک در سپک تاکراست و پیشینه خوبی در این رشته پرطرفدار و مهیج دارد . طی دو روز اخیر که با این تیم بازیهای دستگرمی داشتیم ، ملی پوشان ما از نظر فنی و جسمانی نشان دادند که شرایط خوبی دارند و روز به روز به مرز امادگی بهتر نزدیک می شوند .
وی درباره شرایط تیم پرلیس گفت : تیم خوبی به تهران آمده ، البته ملی پوشان مالزی در اردوی آمادگی هستند اما باشگاه پرلیس تیمی آماده نشان می دهد که بازیهای تدارکاتی با آنها ، برای ما می تواند درسهای گرانبهایی داشته باشد.
مرادی در ادامه گفت : هم اکنون 13 بازیکن در اردو هستند و با تمرینات مستمر تلاش می کنند تا با وضعیتی بهتر از گذشته در مسیر بالندگی حرکت کنند .
سرمربی تیم ملی سپک تاکرا در خصوص دیدار با اندونزی و هند در بخش تیمی گفت : برنامه بازیهای ما در بخش تیمی اعلام شده که طبق آن باید روز 29 مرداد با اندونزی و یک روز بعد با هند دیدارکنیم .
این دو تیم را بخوبی می شناسیم و قطعا با مطالعه و آشنایی کامل به مصاف آنهاخواهیم رفت . در خصوص رقابتهای بخش چهار نفره باید بگویم برنامه مسابقات هنوز اعلام نشده ولی تلاش ما این است که با قدرت به مصاف تیم های خوب سنگاپور ، ویتنام ، نپال و پاکستان برویم .
وی اضافه کرد : در بخش چهار نفره ، کار آسانی پیش رو نداریم ولی با شناختی که از ملی پوشان کشورمان دارم ، معتقدم که بازیکنان ما هرچه در چنته داشته باشند رو خواهند کرد .

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی