۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
نشست بررسی اطلاع رسانی بازیهای آسیایی جاکارتا
1397/05/06

نشست بررسی اطلاع رسانی بازیهای آسیایی جاکارتا

نشست بررسی اطلاع رسانی بازیهای آسیایی جاکارتا با حضور نماینده روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، این نشست با حضور مازیار ناظمی رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان ، محسن خمارلو معاون ، مسئولان سایت وزارت ورزش، مدیران روابط عمومی فدراسیونهای حاضر در بازیهای آسیایی جاکارتا و همچنین مهدی میرزاییان مشاور رسانه ای فدراسیون انحمنهای ورزشی به میزبانی فدراسیون تیراندازی برگزار شد.
در این جلسه به اهمیت اطلاع رسانی دقیق بازیهای آسیایی جاکارتا، تعامل با رسانه ها، لزوم حمایت خبری از رشته های حاضر و پوشش مناسب و شایسته این رقابتها تاکید و تبادل نظر شد.
در این نشست تخصصی مهدی میرزاییان ضمن‌ ارائه گزارشی از فعالیتهای فدراسیون انجمنهای ورزشی گفت:این فدراسیون ۱۹ انجمن ورزشی را تحت پوشش دارد که با احتساب رشته های زیر مجموعه در دو بخش آقایان و بانوان و همچنین رده های سنی پایه حدود ۳۰ تیم ملی را مدیریت را میکند که در عرصه های مختلف آسیایی و جهانی حضوری پربار و مستمر دارند و با این گستردگی کار فراتر از یک فدراسیون ورزشی عملکرد دارد.
‌وی تصریح کرد: تیمهای ملی سپک تاکرا و پاراگلایدر برای اولین بار به عنوان رشته های تحت پوشش این فدراسیون دربازیهای آسیایی شرکت میکنند و هم اکنون با برگزاری اردوهای منظم خود را برای حضور در این آوردگاه معظم آماده میکنند و امیدوارم که ملی پوشان پرتلاش این دو رشته فعال بتوانند از این آزمون بزرگ سربلند بیرون بیایند.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید
 
نام و نام خانوادگی:

 
شماره موبایل:

 
ایمیل:  


آب و هوا
اوقات شرعی