۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
خانه دارت استان چهارمحال و بختیاری راه اندازی شد
1397/04/25

خانه دارت استان چهارمحال و بختیاری راه اندازی شد
نخستین خانه دارت استان چهارمحال و بختیاری با حضور مدیرکل ورزش و جوانان ، رییس هیات انجمن های ورزشی و دیگر مسوولان این استان در شهر کرد راه اندازی شد و مورد بهره برداری قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی هیات انجمن های ورزشی استان چهال محال و بختیاری، درهای اولین خانه دارت استان با همت هیات انجمن های ورزشی و با حمایت اداره کل ورزش و جوانان با 5 تخته دارت حرفه ای به روی علاقه مندان باز شد.
خانه دارت استان اولین روز خود را با برگزاری رقابتهای استانی دارت به مناسبت روز دختر آغاز کرد که با استقبال مسولان ورزش و جوانان، علاقمندان دارت و مسولان هیات انجمن های ورزشی در مجموعه ورزشی تختی شهرکردهمراه شد.
عزت الله رییسی رییس هیات انجمن های ورزشی ضمن تشکر از حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان و دیگر مسوولان این خطه مستعد در مراسم راه اندازی این مکان ورزشی گفت : خانه دارت با تخته دارت های حرفه ای تجهیز شده و همزمان با دهه کرامت مورد بهره برداری قرار گرفت.
وی افزود: خانه دارت با هدف همگانی کردن این رشته پرطرفدار و پرکردن اوقات فراغت خانواده ها و با نگاه توسعه ورزش راه اندازی شد .
رییسی در ادامه خاطر نشان کرد : خوشبختانه این استان سرشار از نیروهای مستعد و جوانان آتیه دار است که امید می رود با حمایت بیش از پیش مسوولان بتوانیم راه را برای ترغیب نسل بالنده جوان به ورزش هموار کنیم و بمنظور بسط و اعتلای رشته های تحت پوشش قدمهای موثری برداریم .

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید
 
نام و نام خانوادگی:

 
شماره موبایل:

 
ایمیل:  


آب و هوا
اوقات شرعی