۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
در راه بازیهای آسیایی جاکارتا
مرحله دوم اردوی تیم ملی پاراگلایدر در ساری استارت خورد
1397/04/25
در راه بازیهای آسیایی جاکارتا
مرحله دوم اردوی تیم ملی پاراگلایدر در ساری استارت خورد
مرحله دوم اردوی تیم ملی پاراگلایدر برای حضوری پرقدرت در بازیهای آسیایی جاکارتا از روز گذشته(یکشنبه) در ساری استارت خورد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، "محمد رازقی" مربی تیم ملی پاراگلایدر کشورمان در این خصوص گفت:در این اردو که در سایت پروازی "سرکت" در منطقه "سالاردره" ساری در استان مازندران برگزار می شود، تمرینات ملی پوشان در دو نوبت صبح و بعد از ظهر انجام می شود که در نوبت صبح تمرینات پروازی و در نوبت بعد از ظهر تمرینات بدنسازی و آمادگی جسمانی پیگیری می شود.
وی افزود:این اردوی تمرینی تا روز جمعه ادامه خواهد یافت و پس از یک هفته استراحت مجددا اردوی سوم در همین منطقه برگزار می شود و در نهایت اردوی نهایی خود را در آکادمی ملی المپیک برپا خواهیم کرد.
رازقی در خصوص امکانات اردو و شرایط ملی پوشان پاراگلایدر اظهار داشت:خوشبختانه با مساعدت و حمایتهای جناب آقای علیپور رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی و هماهنگی انجمن ورزشهای هوایی با هیات انجمنهای ورزشی استان مازندران امکانات و شرایط اردویی در منطقه زیبای سالار دره ساری بسیار عالی است و ملی پوشان در فضایی آرام و با انگیزه هرچه تمامتر خود را برای حضوری موفق در بازیهای آسیایی جاکارتا به عنوان مهمترین رویداد قاره آسیا آماده می کنند.
وی تصریح کرد: در این اردو 7 ملی پوش بنامهای ابوالفضل خدایاری،محمود شیرازی نیا،محمد لشگری و علیرضا عمیدی از تهران، امین حزینی و حسین عباسقلی زاده از گلستان و محمد ریحانی از استان هرمزگان حضور دارند که از این بین ما 3 نفر را که بهترین رکورد و امادگی را دارند برای شرکت در جاکارتا انتخاب کرده و در رقابتهای بخش انفرادی "فرود دقت" بازیهای آسیایی شرکت خواهیم کرد.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید
 
نام و نام خانوادگی:

 
شماره موبایل:

 
ایمیل:  


آب و هوا
اوقات شرعی