۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
برای شرکت در بازیهای آسیایی جاکارتا
تیم ملی پاراگلایدر در ارومیه استارت زد
1397/04/20
برای شرکت در بازیهای آسیایی جاکارتا
تیم ملی پاراگلایدر در ارومیه استارت زد
تیم ملی پاراگلایدر کشورمان برای شرکت در بازیهای آسیایی جاکارتا تمرینات آماده سازی خود را در شهرستان ارومیه آغاز کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی،"محمد رازقی" مربی تیم ملی پاراگلایدر با اعلام این خبر گفت:مرحله نخست اردوی آماده سازی تیم 6 نفره را از روز گذشته در سایت پروازی "سیلوانا" در ارومیه آغاز کردیم و تا روز جمعه تمرینات خود را در این مکان ادامه خواهیم داد.
وی افزود:برای حضوری قدرتمند در بازیهای آسیایی جاکارتا 4 مرحله اردو برای ملی پوشان در نظر گرفته ایم و قرار است مرحله دوم و سوم اردوی تمرینی خود را در سایت پروازی "سرکت" ساری برگزار کنیم که این اردوها از یکشنبه آینده آغاز می شود و متعاقب آن آخرین اردوی خود را که شامل بدنسازی و کنترل تغذیه است در آکادمی ملی المپیک برپا خواهیم کرد.
مربی تیم ملی پاراگلایدر در خصوص وضعیت ملی پوشان جهت شرکت در بازیهای جاکارتا اذعان داشت:بهرحال بازیهای آسیایی مهمترین آوردگاه قاره آسیا به شمار می آید و ما در تلاش هستیم که از بین 6 نفر حاضر در اردو بهترین و آماده ترین نفرات را انتخاب کنیم تا از این فرصت گرانبها نهایت استفاده را ببریم.
او تصریح کرد:در بازیهای آسیایی جاکارتا تیم ایران با 3 ورزشکار و فقط در بخش انفرادی رشته "فرود دقت" شرکت خواهد کرد و قرار است روز 22 مرداد عازم اندونزی شویم و مسابقات هم یک هفته بعد از آن آغاز خواهد شد.
"رازقی" در خصوص حریفان اصلی ایران در جاکارتا گفت: شرکت کنندگان تایلند، چین، اندونزی ، کره و ژاپن رقبای اصلی پاراگلایدر ایران به شمار می آیند و با توجه اینکه ما فقط در بخش انفرادی شرکت می کنیم از شانس کمتری برخوردار هستیم ولی امید داریم که بتوانیم توسط تیم 3 نفره اعزامی حداقل یک مدال بدست بیاوریم.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید
 
نام و نام خانوادگی:

 
شماره موبایل:

 
ایمیل:  


آب و هوا
اوقات شرعی