۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
رییس هیات انجمنهای ورزشی استان هرمزگان:
در اکثر رشته های تحت پوشش فعالیت مناسبی داریم
1397/04/03
رییس هیات انجمنهای ورزشی استان هرمزگان:
در اکثر رشته های تحت پوشش فعالیت مناسبی داریم
رییس هیات انجمنهای ورزشی استان هرمزگان گفت:در بیشتر رشته های تحت پوشش فعالیت مستمر و مناسبی داریم و برای توسعه و پیشرفت این رشته ها گام برمی داریم.
"بختیار صالحی" در گفت و گو با سایت خبری فدراسیون انجمنهای ورزشی با بیان این مطلب افزود:ما در رشته های دارت، فوتبال رومیز، سپک تاکرا، جهت یابی، بیس بال و سافت بال، طناب کشی،کیک بوکسینگ واکو، ساواته،بازیهای الکترونیک، راگبی و هر سه رشته آبی(جت اسکی، اسکی روی آب و موج سواری) فعال هستیم و حتی در بیس بال و سافت بال،راگبی ، دارت و جت اسکی از نفرات عنوان دار بهره می بریم و قهرمانان ملی پوش را معرفی کرده ایم.
وی اظهار داشت:شهرستانهای جاسک،سیریک، بشاگرد ،رودان،حاجی آباد و جزایر هرمز، قشم،ابوموسی و بندرعباس،بندر خمیر و بندر میناب در پوشش رشته های مذکور عملکرد خوبی دارند و در تلاش هستیم رشته های دیگری از جمله اسپوکس را هم در سطح استان راه اندازی کنیم.
صالحی در خصوص امکانات هیات هرمزگان گفت: ما از یک سالن چند منظوره در بندر عباس بهره می بریم که اکثر رشته های تحت پوشش تمرینات خود را در این محل پیگیری می کنند و البته از اماکن ورزشی نهاد های استان هم استفاده می کنیم.
او تصریح کرد:با سازمانها و نهادهایی مثل نیروهای مسلح، تربیت بدنی آموزش و پرورش، سازمان فرهنگی هنری شهرداری بندر عباس،مخابرات،اداره برق و باشگاهها ی دولتی و خصوص تعامل داریم و بعضا از امکانات آنها بهره می بریم تا رشته های خودمان را روی پا و اکتیو نگه داریم.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی