۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
با حضور مسئولین کمیته ملی المپیک، شورای شهر و فدراسیون انجمنهای ورزشی
مراسم گرامیداشت روز جهانی سافت بال در تهران برگزار شد
1397/04/02
با حضور مسئولین کمیته ملی المپیک، شورای شهر و فدراسیون انجمنهای ورزشی
مراسم گرامیداشت روز جهانی سافت بال در تهران برگزار شد
مراسم گرامیداشت روز جهانی سافت بال با حضور مسئولین کمیته ملی المپیک، شورای شهر ، فدراسیون انجمنهای ورزشی و خانواده انجمن بیس بال و سافت بال کشور در تهران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی،در این مراسم که در شهرداری‌منطقه 3 تهران برگزار شد، خانم طاهریان نایب رییس کمیته ملی المپیک، خانم دکتر فخاری از شواری اسلامی شهر تهران، دلداده مهربان سرپرست دبیری فدراسیون انجمنهای ورزشی، خانم محمد جعفر نایب رییس بانوان فدراسیون،مسئولان و اعضای هیات رییسه انجمن بيس بال و سافت بال و ملی پوشان رشته سافت بال حضور داشتند.
در ابتدای این مراسم "بهرام کاردان" سرپرست انجمن بيس بال و سافت بال کشور ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای بیس بال و سافت بال طی چند سال گذشته از توسعه، پیشرفت و گسترش این دو رشته سخن گفت و بر لزوم تعمیم سافت بال در بین بانوان کشورمان تاکید کرد.
سپس خانم "سیده مهسا حسینی" نایب رییس بانوان انجمن بيس بال و سافت بال هم مواردی از کارهای زیر بنایی در جهت توسعه سافت بال در کشور را برشمرد و گزارشی از روند آماده سازی تیم ملی سافت بال طی دو سال اخیر را برای حاضرین ارائه کرد و تاکید نمود که برای پیشرفت سافت بال لازم است که تیمهای این رشته به رقابتهای برون مرزی و تورنمنتهای بین المللی اعزام شوند.
همچنین خانمها طاهریان،فخاری و محمد جعفر درسخنانی ضمن تبریک روز جهانی سافت بال از فعالیتهای صورت گرفته در جهت پیشرفت این رشته تقدیر و تشکر نمودند.
در پایان این مراسم از ملی پوشان سافت بال کشور تقدیر شد و هدایایی به رسم یادبود به آنها اهدا گردید.



















وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید
 
نام و نام خانوادگی:

 
شماره موبایل:

 
ایمیل:  


آب و هوا
اوقات شرعی