۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
علیزاده : توسعه رشته های فعال در مسیر خوبی است
1397/03/08

علیزاده : توسعه رشته های فعال در مسیر خوبی است
رییس هیات انجمنهای ورزشی خراسان جنوبی گفت:با هدف گذاری و برنامه ریزی صورت گرفته توسعه و پیشرفت رشته های فعال در مسیر خوبی قرار گرفته است.
"علیرضا علیزاده" در گفت و گو با سایت خبری فدراسیون انجمنهای ورزشی با بیان این مطلب اظهار داشت:ما در رشته های دارت، فوتبال رومیز، اسپوکس، پارکور، ورزشهای الکترونیک و کریکت فعالیت بسیار مناسبی داریم و بتازگی ورزشهای هوایی را هم راه اندازی کرده ایم و بدنبال ایجاد یک سایت پروازی برای خلبانان و علاقه مندان به ورزشهای هوایی هستیم.
وی افزود: شهرستانهای طبس، سربیشه، خوسک، قائن، فردوس و درمیان رشته های تحت پوشش را دنبال می کنند و بیرجند به عنوان مرکز استان هم شرایط مناسبی در پوشش این رشته ها دارد.
"علیزاده" در خصوص شرایط و امکانات هیات انجمنهای ورزشی خراسان جنوبی گفت:ما یک سالن اختصاصی در بیرجند داریم که در تایمهای مختلف فعالیت می کند و 4 مکان هم در مجموعه های ورزشی دیگر در اختیار داریم که بطور متناوب رشته های تحت پوشش تمرینات و مسابقات خود را در آنجا دنبال می کنند.
او اضافه کرد:البته با نهادها،ارگانها و سازمانهایی مثل آموزش و پرورش،شهرداری، دانشگاه،صداوسیما، هلال احمر، کمیته امداد و ...... در ارتباط هستیم و از امکانات آنها بهره می گیریم ودر مجموع شرایط راضی کننده ای داریم و در صدد هستیم که رشته های دیگر را هم راه اندازی و فعال کنیم.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید
 
نام و نام خانوادگی:

 
شماره موبایل:

 
ایمیل:  


آب و هوا
اوقات شرعی