۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
نایب رییس بانوان فدراسیون انجمنهای ورزشی:
تیم ملی فلوربال بانوان شرایط مناسبی دارد
1397/02/02
نایب رییس بانوان فدراسیون انجمنهای ورزشی:
تیم ملی فلوربال بانوان شرایط مناسبی دارد
نایب رییس بانوان فدراسیون انجمنهای ورزشی به همراه تنی چند از مسئولین ورزش بانوان استان قزوین از اردوی تیم ملی فلوربال بانوان در قزوین بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، خانم "هدی محمدجعفر" نایب رییس بانوان فدراسیون انجمنهای ورزشی در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی فلوربال بانوان گفت:اردوی تیم ملی فلوربال بانوان در سالن حجاب مجموعه ورزشی غدیر قزوین برگزار شد و به همراه خانم "حسن نایبی" معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین،خانم "معصومه مرادیان" مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری قزوین، خانم "آتشگران" معاون وی و خانم "محیط آبادی" نایب رییس بانوان هیات انجمنهای ورزشی استان در اردوی تیم مذکور حضور پیدا کردیم و از نزدیک شاهد تلاش مستمر ملی پوشان بودیم.
وی اظهار داشت: با حمایت انجمن فلوربال کشور و همکاری مسئولین ورزش استان قزوین خوشبختانه شرایط تیم ملی فلوربال بانوان مطلوب و امیدوار کننده است و اردوی قزوین کمک شایانی به آمادگی هرچه بیشتر ملی پوشان برای حضور در مسابقات کاپ آسیا کرد و امیدواریم که این تیم بتواند در سنگاپور از حقانیت خود دفاع کند.
خانم " محمدجعفر" در خصوص وضعیت فلوربال بانوان در کشورمان گفت:فلوربال رشته نوپا و جدیدی است که مخاطبان و علاقه مندان خوبی هم جذب کرده و برای توسعه و گسترش این رشته در کشور باید در بحث آموزش و استعدادیابی تمرکز بیشتری داشت.
وی تصریح کرد:در این خصوص مذاکراتی با خانم "معصومه مرادیان" مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری استان قزوین داشتیم و ایشان نیز از نزدیک با این رشته جذاب آشنا شد و قول دادهرگونه مساعدت و همکاری در جهت پیشرفت این رشته در استان قزوین را داشته باشند.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی