۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
مسعود خسروی : در سایه همدلی باید فوتوالی را به سمت پیشرفت سوق دهیم
1397/01/18

مسعود خسروی : در سایه همدلی باید فوتوالی را به سمت پیشرفت سوق دهیم
نشست مسئولان کمیته های استانی فوتوالی کشور در دانشگاه شهید عباسپور تهران برگزار شد که طی آن حاضران در خصوص برنامه های این انجمن در سالجاری به بحث و تبادل اندیشه پرداختند و راهکارهای مناسب بمنظور رفع مشکلات و پیشرفت فوتوالی ار ایه شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشی ، این نشست صمیمانه با حضور مسعود خسروی رییس انجمن فوتوالی ، محمد حسین یوسفی دبیر انجمن ، روسای کمیته های استانها برگزارشد و شرکت کنندگان در راستای بهبود روند کار دیدگاههای را بیان کردند.
مسعود خسروی در این نشست تاکید کرد : مراد و نیت ما از برگزاری این جلسه ، بهره گیری از راهکارهای دوستان تلاشگر در استانها است که به عنوان بازوان اصلی فوتوالی و بدون چشمداشت فعالیت می کنند.
وی افزود : نقدهای خوبی در این نشست از سوی مسوولان محترم کمیته فوتوالی استانها ار ایه شد و ما باید در سایه همدلی و انسجام هرچه بیشتر در راه رفع نقاط تاریک و پیشرفت بیشتر اهتمام کنیم و قدمهای اساسی برداریم .
ر ییس انجمن فوتوالی در ادامه سخنان خود اظهارداشت : قطعا ضعف هایی داشته ایم و خوشحالم از اینکه حساسیت دوستان را شاهد و ناظرم و امید است که بتوانیم دست در دست هم بر ای ارتقای این رشته جذاب و پرطرفدار جدی تر باشیم.
در ادامه این نشست محمد حسین یوسفی دبیرانجمن و مسوولان کمیته های استانها در خصوص اهم برنامه های داخلی و برون مرزی و همچنین مقوله مهم آموزش به بحث و تبادل نظر پرداختند.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید
 
نام و نام خانوادگی:

 
شماره موبایل:

 
ایمیل:  


آب و هوا
اوقات شرعی