۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
رییس کمیته راگبی استان مازندران:
راگبی مازندران آینده روشنی دارد/توسعه و گسترش راگبی مازندران فراتر از انتظار است
1396/12/27
رییس کمیته راگبی استان مازندران:
راگبی مازندران آینده روشنی دارد/توسعه و گسترش راگبی مازندران فراتر از انتظار است
رییس کمیته راگبی استان مازندران گفت: توسعه و پیشرفت این رشته مهیج در مازندران فراتر از انتظار است و راگبی در این خطه آینده روشنی خواهد داشت.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، "حسین ذبیحی" با بیان این مطلب افزود: تاکنون راگبی را در ۱۱ شهر استان فعال کردیم و موفقیتهای زیادی را بدست آوردیم و بهمین دلیل در بحث توسعه راگبی در کشور عنوان نخست کمیته های استانی را بدست آوردیم ضمن اینکه در بین کمیته های تحت پوشش هیات انجمنهای ورزشی استان مازندران به عنوان بهترین وفعال ترین کمیته انتخاب شدیم.
وی اظهار داشت:راه اندازی لیگ راگبی در استان، اعزام خانم "مرجان رفیعی" به دوره بین المللی و اخذ مدرک توسعه کنفدراسیون راگبی آسیا، استفاده از تجربیات "حمزه عمویی" به عنوان مربی درجه یک آسیا و برگزاری دوره مربیگری راگبی در چالوس و معرفی ۳۰ مربی مرد و زن از دیگر دستاوردهای مهم راگبی استان مازندران در سال ۹۶ بود.
"ذبیحی" از میزبانی مازندران برای چند رویداد مهم راگبی خبر داد و اذعان داشت: اردیبهشت سال ۹۷ برای اولین بار میزبان دوره مربیگری بین المللی در ساری هستیم ، ضمن اینکه در همین ماه پذیرای مسابقات راگبی ساحلی قهرمانی کشور خواهیم بود.
وی تصریح کرد: شهریور ماه اولین دوره مسابقات راگبی یگانهای ویژه کل کشور را در ساری برگزار خواهیم کرد و در صدد هستیم با آماده سازی یک تیم قدرتمند به عنوان نماینده ایران، تیرماه در مسابقات بین المللی ترکیه شرکت کنیم.
رییس کمیته راگبی استان مازندران اضافه کرد: خوشبختانه راگبی بانوان هم در مازندران شرایط خوبی دارد و این بخش در تمامی ۱۱ شهر استان فعال است و قطعا تیم راگبی بانوان سال آینده در مسابقات قهرمانی کشور با قدرت هرچه تمامتر شرکت خواهد کرد.
وی در پایان گفت: لازم است از حمایتهای مهندس "سلیم بهرامی" رییس پرتلاش ، زحمتکش و انرژیک هیات انجمنهای ورزشی استان مازندران تشکر و قدردانی کنم چراکه تمامی کمیته های تحت پوشش از جمله کمیته راگبی مدیون پشتیبانی و زحمات شبانه روزی این مدیر توانمند و دلسوز هستیم.
گفتنی است " حسین ذبیحی" به عنوان یک مدیر ورزشی ریاست گلف شهرستان ساری، مدیریت اجرایی هیات بیماریهای خاص استان مازندران، مشاور وزنه برداری استان مازندران وشهرستان ساری را درکارنامه دارد و هم اکنون عضو هیات موسس شرکت ورزشی مردم نهاد زیر نظر اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران جهت ارائه خدمات فرهنگی و ورزشی برای مناطق آسیب پذیر نیز است.




وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی