۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۹ فروردين
پایان دور نخست اردوی تیم راگبی "تندرستی" خراسان رضوی
محسن قهرمانی : شرایط تیم اعزامی به لبنان رضایت بخش است
1396/12/22
پایان دور نخست اردوی تیم راگبی "تندرستی" خراسان رضوی
محسن قهرمانی : شرایط تیم اعزامی به لبنان رضایت بخش است
مرحله نخست اردوی آماده سازی تیم راگبی تندرستی استان خراسان رضوی نماینده کشورمان در رقابتهای سید سه غرب آسیا به پایان رسید .
در این راستا محسن قهرمانی رییس هیات انجمن های ورزشی استان خراسان رضوی به سایت خبری فدراسیون انجمن های ورزشی گفت : در مرحله نخست از 49 بازیکن دعوت به عمل آمد تا خود را برای حضور در این رقابتها آماده کنند.
وی افزود: خوشبختانه تمرینات این تیم زیر نظر حمید تقوی سرمربی ، سعید جمشیدی مربی ، محمد رضایی سرپرست تیم، طبق برنامه پیگیری شد و قرار است مرحله بعدی از 15 فروردین برگزار شود و این اردو تا زمان اعزام به لبنان ، ادامه داشته باشد.
قهرمانی در ادامه با تاکید بر اینکه وضعیت این تیم رضایت بخش است ، گفت : نماینده کشورمان روز دوم اردیبهشت ماه راهی بیروت محل برگزاری این رقابتها می شود و روز چهارم اردیبهشت با لبنان پیکار خواهد کرد .
رییس هیات انجمن های ورزشی استان خراسان رضوی بااشاره به اینکه راگبی در این خطه مستعد از جایگاه ویژه ای برخوردار است ، اظهار داشت : تیم تندرستی در رقابتهای لیگ ایران با اقتدار قهرمانی شد که این نشان از قدرتمندی این رشته در خراسان رضوی دارد و بنده از تلاش قابل ستایش دوستان در این منطقه که برای ارتقای این رشته مهیج زحمت می کشند ، تشکر می کنم .

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید
 
نام و نام خانوادگی:

 
شماره موبایل:

 
ایمیل:  


آب و هوا
اوقات شرعی