۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
گزارشی از همایش تجلیل از بهترین های هیات انجمن های ورزشی مازندران
حسین زادگان : تلاش هیات انجمن های ورزشی استان قابل تحسین است/ قائم شهر بهتر ین هیات و راگبی بهترین کمیته شدند
1396/12/21
گزارشی از همایش تجلیل از بهترین های هیات انجمن های ورزشی مازندران
حسین زادگان : تلاش هیات انجمن های ورزشی استان قابل تحسین است/ قائم شهر بهتر ین هیات و راگبی بهترین کمیته شدند
دومین همایش تجلیل از برترین های هیات انجمن های ورزشی مازندران در سالن هلال احمر شهرستان ساری برگزار شد که طی آن بهترینهای استان معرفی شدند.
به گزارش روابط عمومی هیات انجمن های ورزشی استان مازندران ، این همایش با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان ، مسوولان ورزش استان ، و 800 تن از مدیر ان ، سرپرستان و ورزشکاران رشته های تحت پوشش این هیات برگزار شد.
در این همایش حبیب حسین زادگان مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران ضمن تقدیر از تلاش های بی وقفه این هیات گفت : خوشبختانه هیات انجمن های ورزشی استان مازندران یکی از پویاترین مجموعه های ما بشمار می رود و خوشحالم که می بینم جوانان بسیاری در این خطه مستعد به رشته های تحت پوشش این هیات روی آورده اند.
وی ضمن تقدیر از یاسر سلیم بهرامی رییس هیات انجمن های ورزشی استان و دیگر مسوولان هیات های شهرستانها و کمیته های فعال گفت : حضور 800 نفر از افراد فعال این مجموعه در این سالن گویای این است که هیات انجمن های ورزشی کوشا و ساعی بوده و جا دارد از تمامی دوستانی که طی سال جاری در شهر ستانهای مختلف اهتمام کر ده و دست جوانان ر ا گرفتند ، تشکر ویژه داشته باشم .
در ادامه این همایش ، رییس هیات انجمن های ورزشی استان مازندران گزارشی از برنامه های انجام شده در سالجاری را ارایه داد و از تلاش و انسجام میان مسوولان هیات های شهرستانها و کمیته های تحت پوشش تقدیر کرد.
بر اساس این گزارش ، سه تن از جانبازان مدافعان حرم این استان به نامهای دکتر سعیدی ، حسین بتیار و منصور عمادی که در رشته های مختلف هیات انجمن های ورزشی فعال هستند ، مورد تجلیل قرار گرفتند .
ضمنا بهتر ین هیات های انجمن های ورزشی شهرستانها و کمیته های تحت پوشش به این شرح شناخته شده و مورد تجلیل قرار گرفتند:
بهترین هیات های شهرستانها :
1- قائمشهر 2- محمود آباد 3- نور 4- سار ی 5- بابلسر
بهترین کمیته های تحت پوشش :
1-راگبی 2- دارت 3- فلوربال 4- اسپوکس 5- موج سواری 6- فوتوالی

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید
 
نام و نام خانوادگی:

 
شماره موبایل:

 
ایمیل:  


آب و هوا
اوقات شرعی