۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
رحیمی:در اکثر رشته های تحت پوشش فعالیت مناسب و بهینه ای داریم
1396/12/09

رحیمی:در اکثر رشته های تحت پوشش فعالیت مناسب و بهینه ای داریم

رییس هیات انجمنهای ورزشی خراسان شمالی گفت:ما در اکثر رشته های تحت پوشش فعالیت مناسب و بهینه ای داریم و بزودی رشته هایی که فعالیت کمتری دارند را به مرور راه اندازی می کنیم.
"علی رحیمی" در گفت و گو با سایت خبری فدراسیون انجمنهای ورزشی با بیان این مطلب افزود:تیم فوتوالی ما در مسابقات کشوری به عنوان نخست دست یافت،در رشته پاراگلایدر 60 خلبان با مدارک معتبر داریم،سپک تاکرا فعالیت مناسبی در استان دارد و قرار است اولین سالن اختصاصی این رشته را در مجموعه ورزشی شهید علیدخت بجنورد راه اندازی کنیم و ورزشهای الکترونیک هم به کار خود ادامه می دهد،ضمن اینکه در دارت ،فوتبال رومیز و طناب کشی مدعی هستیم.
وی اظهار داشت:برای مسابقات کشوری کیک بوکسینگ واکو هم یک تیم 20 نفره آماده کرده ایم و در صدد هستیم که چند رشته دیگر مثل موج سواری،ساواته،سافت بال،راگبی،جهت یابی و اسپوکس را هم راه اندازی کنیم.
"رحیمی" در خصوص امکانات این هیات اذعان داشت:با گرفتن اعتبار قرار است تعدادی میز فوتبال دستی حرفه ای و 10 عدد تخته دارت حرفه ای خریداری کنیم و حتی برای راه اندازی جهت یابی وسایل مورد نیاز این رشته را تهیه کرده ایم و در مجموع امکانات نسبتا خوبی داریم.
وی تصریح کرد:در نظر داریم که مسابقات فوتبال رومیز و دارت منطقه ای را در سراسر استان برگزار کنیم ضمن اینکه هفته آینده میزبان المپیاد ورزشی در سطح اساتید دانشگاههای استان در رشته های دارت،فوتبال رومیز و طناب کشی خواهیم بود.
رییس هیات انجمنهای ورزشی خراسان شمالی ارتباط با نهادها،ارگانها و سازمانها را مناسب توصیف کرد و گفت:خوشبختانه ما با ارگانهایی مثل دانشگاهها،استانداری،دادگستری،اداره کل ورزش و جوانان،صدا و سیما،شهرداری،آموزش و پرورش،جهاد کشاورزی،کمیته امداد،فرمانداری و... تعامل و مرواده داریم و این به پیشرفت و توسعه کار ما کمک شایانی می کند.
رحیمی اضافه کرد:بی شک مهمترین هدف ما در سال آینده راه اندازی و فعال کردن رشته های پرطرفدار مثل اسپوکس وموج سواری است و در نظر داریم در مسابقات کشوری و لیگهای مختلف با قدرت ظاهر شویم.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی