۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
نصیری: با قدرت تمام در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می کنیم
1396/12/09

نصیری: با قدرت تمام در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می کنیم

رییس انجمن کیک بوکسینگ واکوی ایران ورییس کنفدراسیون آسیا گفت: به واقع سال 2017 سال موفقیت آمیز و پرباری برای این رشته بود و مطمئنا این روند و سیر صعودی ادامه دار خواهد بود.
ناصر نصیری در گفت و گو با سایت خبری فدراسیون انجمنهای ورزشی با بیان این مطلب اظهار داشت:تیم ملی واکوی ایران در مسابقات داخل سالن آسیا در عشق آباد ترکمنستان صاحب 5 مدال طلا،2 نقره و 5 برنز شد و ضمن ایستادن برسکوی قهرمانی نقش موثری در رنکینگ و جایگاه کاروان ورزش ایران در این رقابتها ایفا کرد.
وی افزود:این در حالی است که در مسابقات آسیایی تست ایونت ترکمنستان که اردیبهشت با حضور 18 کشور برگزار شد با توجه به اینکه شرکت کننده به مراتب کمتری از میزبان داشتیم به عنوان نایب قهرمانی تیم دست پیدا کردیم، در رقابتهای معتبر "وورلد گیمز" با 6 سهمیه ای که بدست آوردیم شرکت کردیم و یک نشان برنز به ارمغان آوردیم و همچنین در مسابقات جهانی لهستان هم با حضور 3 ملی پوش کشورمان یک مدال ارزشمند نقره دریافت کردیم.
رییس کنفدراسیون کیک بوکسینگ واکوی آسیا با اشاره به سفر به عراق در راستای توسعه این رشته گفت:به دعوت فدراسیون عراق و به منظور توسعه وگسترش کیک بوکسینگ واکو در این کشور به همراه دو داور بین المللی کشورمان سفر چند روزه ای به بغداد داشتیم و ضمن مذاکره با مسئولان این کشور از مسابقات انتخابی آنها هم دیدن کردیم ضمن اینکه "عباس گیاهی" و "رزاق جعفری" دو داور ایرانی مسابقات آنها را قضاوت کردند.
نصیری از برگزاری مسابقات قهرمانی کیک بوکسینگ واکو کنفدراسیون آسیا به میزبانی قرقیزستان خبر داد و اذعان داشت:اردیبهشت سال آینده مسابقات قهرمانی اسیا به میزبانی کشور قرقیزستان در منطقه "ایسیک کول" و در شهر "چولپون آتا" و با شرکت حدود 20 کشور آسیایی برگزار می شود و ما در نظر داریم تا با قدرت هرچه تمامتر در این رقابتها شرکت کنیم.
وی تاکید کرد:بهمین منظور مسابقات جام کشوری را بزودی در ایران برگزار می کنیم و با شناسایی نفرات برتر و البته دعوت از قهرمانان و مدال آوران سالهای 2016 و 2017 اردوی تیم ملی را تشکیل خواهیم داد و امیدوارم که وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون انجمنهای ورزشی در راه حضور در مسابقات آسیایی این رشته مدال آور را که همیشه قدرت و صلابت خود را در عرصه های بین المللی نشان داده حمایت و پشتیبانی کند.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید
 
نام و نام خانوادگی:

 
شماره موبایل:

 
ایمیل:  


آب و هوا
اوقات شرعی