۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
سهراب آزاد : پشتوانه سازی هدف مهم انجمن سپک تاکرا است
1396/12/05

سهراب آزاد : پشتوانه سازی هدف مهم انجمن سپک تاکرا است
اردوی دوم تیم ملی جوانان سپک تاکر ای کشورمان در مجموعه ورزشی شهید حاج بابایی شهرستان همدان برگزار که به زعم رییس انجمن این رشته ، هدف اصلی از برگزاری چنین اردوهایی پشتوانه سازی و نگاه امید آفرین به فردای سپک تاکرا است.
سهراب آزاد دراین راستا به سایت خبری فدراسیون انجمن های ورزشی گفت : در اردوی نخست که در مراغه برگزار شد 40 ملی پوش مستعد و آتیه دار از استانهای مختلف حضور داشتند .
وی که به این منظور به همدان سفر کرده بود ، افزود: درواقع مراد ما از برگزاری این اردوهای آماده سازی ، پرورش استعدادهایی است که از سوی کمیته فنی و کادر مربیان دعوت شده اند و برای آنکه بتوانیم آنها را برای فردایی بهتر آماده کنیم ، این برنامه مهم را در دستور کار قرار داده ایم .
رییس انجمن سپک تاکرا در ادامه اظهار داشت : در مرحله دوم درهمدان این تعداد ملی پوش نیز حضور دارند که زیر نظر مربیان (مصطفی جعفری ، مختار عسگرپور ، حمید جعفری پور) تمرین می کنند و غلامرضا عبدی نیز در نقش سرپرست ، فعالیت می کند.
وی تصریح کرد : این مرحله از اردو تا پنجم اسفندماه جاری ادامه می یابد و قطعا جوانان مستعد تحت نظر کادر فنی خواهند بود تا بتوانیم در پرتو پایه سازی ، نفرات کارآمدی را برای آینده آماده کنیم که بتوانند تیم های ملی ما را در مسابقات معتبر آسیایی و جهانی یاری دهند .
سهراب آزاد در خاتمه گفت : حضور در بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا ، مسئولیت و نگاه ما را جدی تر کرده و هدفمان این است که بتوانیم با بها دادن به جوانان بالنده ، در اندیشه فردایی قدرتمند باشیم ، البته این نگاه در خصوص بانوان نیز صادق است و با توجه به درخشش ملی پوش خانم ما در رقابتهای اخیر تایلند ، باید برای این بخش نیز قدرتمند تر از قبل به پیش برویم .

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید
 
نام و نام خانوادگی:

 
شماره موبایل:

 
ایمیل:  


آب و هوا
اوقات شرعی