۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
عضو کمیته فنی کنفدراسیون آسیا :
اسکی روی آب ایران پیشرفتی فراتر از انتظار داشته است
1396/12/02
عضو کمیته فنی کنفدراسیون آسیا :
اسکی روی آب ایران پیشرفتی فراتر از انتظار داشته است
دبیر انجمن اسکی روی آب کشور و عضو کمیته فنی کنفدراسیون اسکی روی آب آسیا گفت:خوشبختانه اسکی روی آب ایران طی دو سال اخیر هم در بخش مردان و هم در رده بانوان پیشرفت و رشد قابل ملاحظه ای داشته است.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، "عباس ناطق نوری" در خلال برگزاری رقابتهای کاپ آزاد در کیش اظهار داشت:این مسابقات به لحاظ فنی و کیفیت به مراتب از دوره گذشته بالاتر بود و ورزشکاران در همه رده های سنی با انگیزه و آمادگی مثال زدنی شرکت کرده بودند و دلیلش کسب مدالهای رنگارنگ در مسابقات آسیایی تایوان است چراکه مدعیان برای پوشیدن پیراهن تیم ملی بسیار مهیا در رقابتهای کیش حضور پیدا کردند.
وی افزود: همین عامل باعث شد تا کیفیت مسابقات در کیش در حد استانداردهای بین المللی باشد از طرفی قضاوت داوران بین ا لمللی کشورمان عیار این رقابتها را افزایش داده بود ضمن اینکه حضور موثر بانوان و همچنین جوانهای مستعد باعث شد تا برای تقویت زیر ساختهای این رشته چند گام جلوتر برویم.
ناطق نوری با بیان اینکه اسکی روی آب ایران روند رو به رشدی داشته اذعان داشت: به واقع این رشته پیشرفت و جهشی فراتر از انتظار داشته و این به دلیل حمایتهای مهندس "علیرضا مهرصادقی" رییس انجمن اسکی روی آب کشور و نایب رییس کنفدراسیون آسیا و تعامل و مراودات نزدیک با کنفدراسیون آسیا و فدراسیون جهانی و صد البته پشتیبانی فدراسیون انجمنهای ورزشی و شخص "محمد علیپور" رییس دلسوز و باتجربه فدراسیون حاصل شده است.
وی در پایان تصریح کرد: لازم است تشکر و تقدیر ویژه داشته باشم از فدراسیون انجمنهای ورزشی،ریاست انجمن اسکی روی آب،تیم ردلاین،گروه پارس آنلاین، پارک کیبل اسکی کیش و معاونت ورزش کیش که در برگزاری این مسابقات ما را یاری و حمایت کردند.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید
 
نام و نام خانوادگی:

 
شماره موبایل:

 
ایمیل:  


آب و هوا
اوقات شرعی