۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
رییس جدید هیات انجمنهای ورزشی شهرستان مهدیشهر معرفی شد
محمد بهرامی : 19 کمیته ورزشی در استان سمنان فعال هستند
1396/11/30
رییس جدید هیات انجمنهای ورزشی شهرستان مهدیشهر معرفی شد
محمد بهرامی : 19 کمیته ورزشی در استان سمنان فعال هستند
طی حکمی از سوی محمد بهرامی رئیس هیات انجمنهای ورزشی استان سمنان، علیرضا آشوری به عنوان رئیس هیات انجمنهای ورزشی شهرستان مهدیشهر معرفی شد.
به گزارش روابط عمومی هیات انجمن های ورزشی استان سمنان،در جلسه ای که به این منظور با
حضور ملک احمدی، رئیس اداره ورزش و جوانان مهدیشهر و اعضای کادر اجرایی هیات انجمنهای ورزشی استان در محل اداره ورزش و جوانان مهدیشهر برگزار شد، بهرامی ضمن اشاره به نحوه فعالیت در هیات های ورزشی، حضور و خدمت در هیات های ورزشی را تعهد به اسلام، کشور و مردم دانست و با عنایت به سابقه فعالیتهای فرهنگی ورزشی خود، امور ورزشی را از مقدس ترین فعالیتهای فرهنگی اعلام نمود.
رئیس هیات انجمنهای ورزشی استان سمنان به معرفی فعالیتهای هیات مذکور در سه سطح عمومی، نیمه حرفه ای و حرفه ای پرداخت و اعلام نمود در حال حاضر ۱۹ کمیته ورزشی در قالب ۵۷ رشته در این هیات مشغول به فعالیت هستند.
تمرکز زدایی و استقرار کمیته ها در سطح شهرستانها از ویژگی های دیگری بود که محمد بهرامی به آن اشاره داشت و اعلام نمود: با عنایت به ظرفیت و پتانسیل هر رشته و قابلیت آن در هر شهرستان، کمیته ها در آن شهرستان مستقر شده اند که البته فعالیت آنها گسترده است.
بهرامی ضمن تشکر از درایت ملک احمدی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهدیشهر، برای علیرضا آشوری آرزوی موفقیت کرد و گفت: مردم این شهرستان، شجاع، جدی و دلسوز هستند و این ظرفیت مناسبی برای بسط و گسترش فعالیت هیات انجمنهای ورزشی در سطح شهرستان مهدی شهر میباشد.
ملک احمدی نیز در ابتدای این جلسه ضمن خوش آمد گویی به حضار، معرفی رئیس جدید هیات انجمنهای ورزشی شهرستان مهدیشهر و انتخاب آشوری به این سمت را به فال نیک گرفت و ابراز امیدواری کرد با حمایت مردم خون گرم این خطه شاهد موفقیت بیش از پیش رشته های ورزشی هیات انجمنهای ورزشی باشیم.
علیرضا آشوری، رئیس جدید هیات انجمنهای ورزشی شهرستان مهدیشهر نیز ضمن تشکر از حسن اعتماد هیات استان و اداره ورزش و جوانان مهدیشهر اعلام نمود تمام تلاش خود را جهت استفاده همه ظرفیتها در شهرستان مهدیشهر به کار خواهد بست.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی