۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
گزارشی از نشست هم اندیشی مسئولان انجمن واکو با روسای کمیته های استان ها
برگزاری مسابقات جام کشوری با حضور بهترین های کشور مورد تاکید قرار گرفت
1396/11/28
گزارشی از نشست هم اندیشی مسئولان انجمن واکو با روسای کمیته های استان ها
برگزاری مسابقات جام کشوری با حضور بهترین های کشور مورد تاکید قرار گرفت
نشست هم اندیشی و توجیهی مسئولان انجمن کیک بوکسینگ واکو و روسای کمیته های استانها در سالن کنفرانس فدراسیون انجمن های ورزشی برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی انجمن کیک بوکسینگ واکو، این جلسه به مدیریت ناصر نصیری رییس این انجمن و دیگر مسئولان انجمن واکو و روسای کمیته های استان ها برگزار شد که طی آن فعالیت های پیش رو ، قوانین و مقررات ، دوره توجیهی داوری و همچنین برگزاری مسابقات جام کشوری و انتخابی تیم ملی مورد بحث و تبادل اندیشه قرار گرفت.
در این نشست مقرر شد مسابقات جام کشوری و انتخابی تیم ملی به منظور حضور در مسابقات آسیایی قرقیزستان اواخر اسفند ماه امسال برگزار شود که مکان آن متعاقبا اعلام خواهد شد.این رقابت ها هم به صورت رینگی هم تاتامی برگزار می شود و قرار است بهترین های جام کشوری به همراه دیگر مدال آوران سال 96 به اردوی تیم ملی کشورمان فراخوانده شوند.
این مسابقات جایگزین رقابت های گرامیداشت دهه فجر شد و ناصر نصیری در این نشست از مسئولان کمیته واکوی استان های کشور به طور جدی خواست تا چهره های برتر را برای حضور در پیکارهای انتخابی تیم ملی معرفی کنند.
شایان ذکر است زمان و مکان مسابقات قهرمانی آسیا توسط هیات رییسه کنفدراسیون کیک بوکسینگ آسیا (واکو آسیا) اردیبهشت ماه سال آینده در کشور قرقیزستان تعیین شد.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی