۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
محمد علیپور:انسجام میان هیات های استانها و انجمنهای تحت پوشش باعث پویایی فدراسیون شده است
1396/11/25

محمد علیپور:انسجام میان هیات های استانها و انجمنهای تحت پوشش باعث پویایی فدراسیون شده است
محمد علیپور رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی در جلسه هم اندیشی روسای هیات ها و انجمنهای ورزشی با هیات رییسه فدراسیون گفت: انسجام و همدلی میان هیات های استانها و انجمنهای تحت پوشش باعث پویایی فدراسیون شده است.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی،وی افزود:بیلان هیات های استانی و انجمنهای تحت پوشش در مقام مقایسه با سال گذشته به مراتب بهتر شده است بطوریکه در سال 96 در عرصه مسابقات معتبر آسیایی و جهانی 34 مدال کسب شد.
علیپور اظهار داشت:در طول ایام هفته شاهد و ناظر مسابقات مختلف و جشنواره ها هستیم و با وجود کمبود اعتبارات و امکانات ،رقابتهای رشته های مختلف طبق برنامه و به شکل مستمر برگزار می شود که توجه به رقابتهای لیگ در کسب این توفیقها نقش اساسی داشته است.
وی با اشاره به مقوله آموزش گفت:برگزاری کلاسهای متعدد داوری و مربیگری در سالجاری نسبت به گذشته پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته و باعث شده تا سطح ارتقای دانش آنها افزایش یابد.
رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی تصریح کرد: حاصل این تلاشها سبب شده در بین فدراسیونها در صف سومین فدراسیون پرجمعیت و موفق قرار بگیریم.این موفقیت در بخش بانوان نیز به عینه دیده شده بطوریکه از جمع 34 مدال طلای کسب شده در سال 96، 5 نشان طلا توسط ملی پوشان خانم بدست آمد.
وی در پایان با اشاره به اینکه در سالجاری 21 اعزام انجام شده تاکید کرد:از تلاش یکایک دوستان در استانها و انجمنها تشکر می کنم که با عث شدند در سال 96 حرکت رو به جلو داشته باشیم.
در ادامه این نشست روسای هیات های استانی و انجمنهای تحت پوشش به مشکلات موجود پرداختند و راهکارهای لازم را به منظور بهبود روند حرکتی فدراسیون ارائه دادند.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی