۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
وزیر ورزش:نظام اسلامی در ورزش کارنامه درخشان دارد
1396/11/16

وزیر ورزش:نظام اسلامی در ورزش کارنامه درخشان دارد

دکترمسعود سلطانی فر روز دوشنبه در آیین تجدید میثاق جامعه ورزشی با آرمان های والای امام راحل در حرم مطهر درخصوص دستاوردهای 40 ساله جمهوری اسلامی ایران در حوزه ورزش گفت: نظام اسلامی در عرصه ورزش همگانی، ورزش قهرمانی، ایجاد زیرساخت ها و امکانات ورزشی در نقاط مختلف کشور کارنامه درخشان دارد.
وی به مدال آوری ورزشکاران ایران در عرصه های مختلف بین المللی اشاره کرد و یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران در حوزه ورزش های قهرمانی کارنامه درخشان دارد به طوری که در 16 دوره المپیک 18 مدال طلا ورزشکارن ایرانی بدست آورده اند که از این میزان 4 مدال برای قبل از انقلاب و 14 مدال حاصل کار ورزشکاران در بعد از انقلاب اسلامی است.
سلطانی فر با بیان اینکه در گذشته فقط در چند نقطه محدود امکانات ورزش داشتیم اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در 39 سال گذشته توانسته با رویکرد عدالت محورانه در نقاط مختلف کشور فضای ورزش را هفت برابر افزایش دهد به گونه ای که امروز در روستاهای دور دست کشور سالن ورزش ایجاد شده است.
وی در خصوص توسعه ورزش های همگانی نیز گفت: وزارت ورزش و جوانان بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب بر این باور است که سلامت جامعه به لحاظ روحی و جسمی باید تضمین شود از همین رو روز به روز با تلاش بیشتر به دنبال فراهم کردن زمینه هایی هستیم که مردم را به ورزش های همگانی سوق دهیم.
سلطانی فر با بیان اینکه دوران انقلاب اسلامی یک دوره طلایی در تاریخ سیاسی معاصر ایران است؛ اظهار داشت: قطعا نسل های آینده کشور با عزت و افتخار دوران انقلاب اسلامی ایران را تحلیل خواهند کرد، دوره ای که ملردم موفق شدند به رغم تمام تهدیدها، فشارها، تحریم ها و عهد شکنی ها نظام اسلامی را حفظ کنند و به نسل آینده برسانند.
وی با بیان اینکه مردم قهرمان ایران در 39 سال گذشته توانستند با عزت، عظمت و اقتدار از حیثیت و کیان نظام اسلامی دفاع کنند افزود: امروز جامعه ورزشی ایران اسلامی با حضور در حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با آرمان های بلند ایشان و شهدای انقلاب تجدید عهد کردند.
سلطانی فر ادامه داد: جامعه ورزش با حضور در حرم امام خمینی(ره) اعلام آمادگی می کند که از اقتدار و حیثیت نظام اسلامی دفاع خواهد کرد.
وی تصریح کرد: تمام افراد جامعه در هر سن و سال با حضور و نقش آفرینی در صحنه های مختلف نظام مانند پیروزی انقلاب، هشت سال دفاع مقدس، دوران سازندگی، و صحنه های مختلف سیاسی مانند انتخابات توانسته اند در 39 سال گذشته بر اساس آرمان های امام راحل از اقتدار و عزت کشور دفاع کنند.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید
 
نام و نام خانوادگی:

 
شماره موبایل:

 
ایمیل:  


آب و هوا
اوقات شرعی