۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
پیام تبریک "محمد علیپور" بمناسبت فرا رسیدن سال نو
1395/12/28

پیام تبریک "محمد علیپور" بمناسبت فرا رسیدن سال نو
رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی، فرارسیدن سال نو را به جامعه ورزش کشورمان تبریک گفت و ابراز امیدواری نمود تا در سال 96 در سایه حمایت وزارت ورزش و جوانان، این فدراسیون بتواند به قله های افتخار تکیه بزند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، متن کامل این پیام به شرح ذیل است:
یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال
حلول سال نو و بهار پرطراوت که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است را تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت را ازدرگاه خداوند متعال و سبحان برای جامعه ورزش کشور خواهانم. خوشبختانه فدراسیون انجمنهای ورزشی در پرتو الطاف بیکران خداوند، حمایت وزارت ورزش و جوانان و تلاش و زحمات کارکنان ، مسئولان، روسای انجمنهای تحت پوشش،هیاتهای استانها، مربیان و ورزشکاران سالی پر افتخار، سرشار از پیروزی، موفقیت و سربلندی را پشت سر گذاشت.
اوج قله این افتخارات، حضور مداوم تیمهای ملی در رقابتهای معتبر بین المللی و کسب مدالهای با ارزش، برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و لیگ، برگزاری کلاسهای مختلف آموزشی در عرصه مربیگری و داوری و همچنین عنایت ویژه به سیستم استعدادیابی بود که طبق برنامه اقدام گردید.
انشاء الله در سال 96 نیز فدراسیون انجمنهای ورزشی بتواند در سایه حمایتهای بیدریغ مدیران محترم وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک سربلند بوده و پرچم خوش رنگ ایران عزیز را همواره در قله های افتخار برافراشته نماید.
از درگاه ایزد منان برای عزت و سربلندی ورزش کشورمان در سال جدید، آرزوی توفیق روز افزون دارم.




وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید
 
نام و نام خانوادگی:

 
شماره موبایل:

 
ایمیل:  


آب و هوا
اوقات شرعی