۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
عبدالله حسن پور: تیم راگبی اعزامی به ازبکستان انگیزه بالایی دارد
1395/12/24

عبدالله حسن پور: تیم راگبی اعزامی به ازبکستان انگیزه بالایی دارد
مدیرعامل باشگاه "پارک تندرستی " استان خراسان رضوی باتاکید بر اینکه تمر ینات آماده سازی این تیم بمنظور اعزام به ازبکستان بخوبی به پیش می رود ، گفت :خوشبختانه این تیم که به عنوان تیم راگبی منتخب کشورمان قرار است در رقابتهای گروه سه غرب آسیا شرکت کند ، انگیزه خوبی دارد و امید است که بتواند در تاشکند نتایج خوبی کسب کند.
عبدالله حسن پور روز سه شنبه در گفت وگویی با سایت خبری فدراسیون انجمن های ورزشی ، اضافه کرد :تیم پارک تندرستی در رقابتهای لیگ قهرمان ایران شد و به همین سبب به عنوان نماینده کشورمان در مسابقات یادشده حضور خواهد یافت .
وی افزود: به گفته کادر فنی ، هم اکنون اعضای این تیم به 70 درصد آمادگی مناسب رسیده اند و در روزهای آتی نیز با تمرینات مناسب به مرزآمادگی خواهند رسید تا بتوانند با حریفان مبارزه کنند.
حسن پور در خصوص بازیهای تدارکاتی این تیم گفت : تیم اعزامی به ازبکستان طی روزها و هفته های اخیر چندین بازی تدارکاتی داشت که خوشبختانه امام جمعه طرقبه ا زنزدیک شاهد تلاش بازیکنان بود . ولی متاسفم که بگویم هیچیک از مسوولان کمیته راگبی استان خراسان رضوی حتی بخود زحمت ندادند که یکی از این دیدارهای را تماشا کنند.
وی گفت : ما اصلا انتظار و توقع مالی از آنها نداریم بلکه معتقدیم حضور مسوولان باعث مضاعف شدن انگیزه ورزشکاران می شود. باید به جوانان بها داد و دست آنها را گرفت تا دلگرم بشوند و به سمت ورزش ترغیب شوند، بهرحال من از امام جمعه محترم طرقبه تشکر می کنم که با حضور در دیدار تدارکاتی این تیم ، باعث خوشحالی بازیکنان شدند.
حسن پور در پایان تصریح کرد : هزینه های تیم 15 نفره کشورمان را بنده تامین کرده ام و اصلا بنا ندارم با این حرکت خودستایی کنم زیرا حمایت از ورزش را یک وظیفه می دانم . این روز دوم فروردین ماه راهی تاشکند خواهد شد و امید وارم که تلاش های همه دوستان در میدان تاشکند نتیجه بدهد.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی