۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
سرمربی تیم های ملی جوانان دارت : اردوی ششم از 24 فروردین کلید می خورد
1395/12/22

سرمربی تیم های ملی جوانان دارت : اردوی ششم از 24 فروردین کلید می خورد
سرمربی تیم های ملی دارت جوانان کشورمان با تاکید بر اینکه در سال 96 ، ملی پوشان دعوت شده به اردو با جدیت بیشتر در تمرینات آمادگی حضور خواهند یافت ، گفت : مرحله ششم اردوی آماده سازی تیم های ملی پسران و دختران روز 24 فروردین آغاز خواهد شد و هدف ما این است که دارت اندازان پخته ای را برای فردایی بهتر آماده کنیم.
حمید رضا مومنی در گفت وگویی با سایت خبری فدراسیون انجمن های ورزشی ، اضافه کرد : تاکنون پنج مرحله اردو در گرمسار( دو مرحله ) ، اصفهان و البرز ( دومرحله ) برگزار کرده ایم که جا دارد از دوستانی که برگزاری این اردوهای آماده سازی ما را یاری داده اند تشکر ویژه داشته باشم .
وی افزود: اردوی این تیم ها با حضور 35 دارت انداز جوان از استانهای مختلف کشور آغاز شد و قرار است از اردوبعدی ، با 20 ورزشکار ( 10 دارت انداز پسر و 10 ملی پوش دختر ) کارمان را دنبال کنیم . البته هنوز مکان اردوی ششم اعلام نشده اما طبق برنامه قرار است پس از برگزاری هشت مرحله اردو ، در فاز دوم نیز چهار مرحله اردوی یک هفته ای داشته باشیم .
مومنی با تاکید بر اینکه ملی پوشان دعوت شده از انگیزه و آمادگی خوبی برخوردار هستند ، تصریح کرد : اردوی هفتم با حضور 16 دارت انداز روزهای 28 و 29 اردیبهشت و مرحله هشتم با حضور 12 بازیکن روزهای 8و9 تیر ماه برگزار خواهد شد .
البته در فاز دوم ، تمرینات ما فشرده تر خواهد بود و با هشت بازیکن کارمان را دنبال خواهیم کرد و در نهایت پس از چهار مرحله اردوی یک هفته ای در فاز دوم ، دو دارت انداز آقا و دو ملی پوش خانم را به مسابقات جهانی ژاپن اعزام خواهیم کرد .
سرمربی تیم های ملی جوانان ضمن قدردانی از نگاه ویژه رییس انجمن دارت به پشتوانه سازی و تربیت جوانان بالنده ، اظهار داشت : عنایت مسوولان انجمن دارت بویژه حمید آذرپور رییس این انجمن به این حرکت ، قابل تقدیر است و امید است که از مرحله بعدی اردو توجه بیشتری به این جوانان مستعد شود تا بتوانیم در پرتو همدلی و انسجام ، آینده ای خوبی را برای دارت کشورمان رقم بزنیم .
شایان ذکر است که مسابقات جهانی دارت مهرماه سال آینده در شهر " کوبه " ژاپن برگزار خواهد شد.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی