۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
حمید آذرپور در گردهمایی روسای کمیته های دارت سراسر کشور؛
هدف ما این است که در سال 96 ، بیلانی قوی تر داشته باشیم
1395/12/21
حمید آذرپور در گردهمایی روسای کمیته های دارت سراسر کشور؛
هدف ما این است که در سال 96 ، بیلانی قوی تر داشته باشیم
حمید آذرپور" رییس انجمن دارت در نشست هم اندیشی روسای کمیته های دارت سراسر کشور ضمن تشکر از حمایت علیپور از این ورزش اظهار داشت : موفقیتی که رییس فدراسیون انجمن های ورزشی به آن اشاره کرد ، قطعا انگیزه و انرژی ما را برای آینده دوچندان خواهد کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشی ،وی افزود: هدف ما این است که در سال آینده طوری مهندسی کنیم که بتوانیم به اهداف خود برسیم که طبعا برای این منظور نیاز به تعامل بیشتر و تلاش مضاعف روسای کمیته های دارت استانها داریم .
وی در ادامه افزود : طی 14 ماه اخیر که مسئولیت انجمن دارت به بنده واگذار شده تلاش کردیم که بتوانیم با همدلی و انسجام همه دوستان ، این ورزش را به سمت موفقیت سوق دهیم و باوجود تنگنا های مالی ، برنامه های ما بخوبی به پیش رفته است .
آذرپور با تاکید بر اصل جوانگرایی در دارت گفت : هدف ما این است که بتوانیم پشتوانه سازی کنیم و با نگاه ویژه به جوانان مستعد ، آینده تیم های ملی بزرگسالان را بیمه کنیم .
وی همچنین از حمایت هیات رییسه و تلاش بی وقفه روسای کمیته های استانها و کادر فنی تیم های ملی بزرگسالان و جوانان تشکر کرد و تصریح کرد : حضور حمید شایسته زاد به عنوان نایب رییس انجمن یک غنیمت به شمار می رود که امید است خانواده دارت بتواند در نهایت در راه بالندگی هرچه بیشتر حرکت کند.
در ادامه این نشست آقایان مهندس کاظم صمدیان و مازیار شهمیری اعضای هیات رییسه این انجمن ، دکتر علیرضا علیرضا کاشانی مشاور اقتصادی ، حمید شایسته زاد نایب رییس انجمن دارت ، مازیار موسوی رییس کمیته فنی انجمن ، مهدی شایسته سرمربی تیم های ملی بزرگسالان ، حمید رضا مومنی سرمربی تیم های ملی جوانان سخنانی در خصوص مسائل مختلف ارایه دادند . موسوی در خصوص برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و لیگ های مختلف ، برنامه های مصوب را به حاضران توضیح داد و آقایان شایسته و مومنی نیز گزارشی از فعالیت و برنامه های آتی تیم های ملی بزرگسالان و جوانان ارایه دادند.
این گزارش حاکیست ، روسای کمیته های دارت استانهای کشور نیز به پاره ای از مشکلات موجود پرداختند و راهکارهای مناسب را برای بهبود روند امور و بسط و گسترش دارت ارایه دادند.
این نشست هم اندیشی در سالن جلسات فدراسیون انجمن های ورزشی برگزار شد .

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید
 
نام و نام خانوادگی:

 
شماره موبایل:

 
ایمیل:  


آب و هوا
اوقات شرعی