۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
با حضور رییس جمهور و وزیر ورزش :
مدال‌آوران ایران جوایز خود را دریافت کردند
1395/12/14
با حضور رییس جمهور و وزیر ورزش :
مدال‌آوران ایران جوایز خود را دریافت کردند
مدال‌آوران ایران در بازی‌های المپیک و پارالمپیک ریو 2016 و هم‌چنین مدال‌آوران ورزش ایران در سال 94 جایزه خود را از رییس‌جمهور و وزیر ورزش و جوانان دریافت کردند.
به‌ گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشی به نقل از ‌پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مراسم تجلیل از ورزشکاران و اهدای جوایز آن ها توسط رییس جمهور و همچنین با حضور دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور و محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان بر روی سن مراسم تجلیل، برگزار شد.
در آغاز این مراسم کیانوش رستمی، سهراب مرادی و حسن یزدانی طلایی‌های المپیک ایران در المپیک ریو 2016 نخستین نفراتی بودند که جایزه خود را از دستان رییس‌جمهور و وزیر ورزش و جوانان دریافت کردند.
سپس کمیل قاسمی دارنده مدال نقره المپیک، قاسم رضایی مدال‌آور برنز کشتی فرنگی ایران، سعید عبدولی دیگر مدال آور برنز ایران، کیمیا علیزاده نخستین بانوی مدال‌آور ایران در رقابت‌های المپیک که موفقیت به کسب مدال برنز این رقابت‌ها شد، از دیگر نفراتی بودند که به ترتیب جایزه خود را از رییس‌جمهور دریافت کردند.
هم‌چنین بهداد سلیمی، وزنه‌بردار دسته فوق سنگین ایران که با ناداوری از رسیدن به المپیک باز ماند توسط رییس‌جمهور مورد تجلیل قرار گرفت و جایزه خود را دریافت کرد.
مجتبی عابدینی، شمشیرباز ایران در المپیک ریو که توانست به مراحل بالای این رقابت‌ها صعود کند نیز با حضور در جایگاه ویژه‌ جایزه خود را از رییس‌جمهور دریافت کرد.
در بخش قهرمانان پارالمپیک نیز از زهرا نعمتی، پرچمدار، غلامرضا رحیمی، ساره جوانمردی، محمد خالوندی، سیامند رحمان، مجید فرزین، داوود علی پوریان، تیم والیبال نشسته و تیم فوتبال پنج نفره نیز در این مراسم تجلیل شد.
در بخش پایانی این مراسم از تعدادی از رییسان فدراسیون‌ها تقدیر شد که اسامی رییسان فدراسیون‌ها به شرح زیر است:
محمود خسروی وفا (رییس فدراسیون جانبازان و معلولان)
محمد پولادگر (رییس فدراسیون تکواندو)
مهدی تاج (رییس فدراسیون فوتبال)
فریبا محمدیان (رییس فدراسیون اسکیت)
غلامرضا امینی (رییس فدراسیون قایقرانی)
علی مرادی (رییس فدراسیون وزنه‌برداری)
مهدی علی‌نژاد (رییس فدراسیون ووشو)
محمدرضا مظلومی (رییس فدراسیون نابینایان و کم بینایان)
مصطفی کریمی (رییس فدراسیون ناشنوایان)
فاطمه هاشمی (رییس فدراسیون بیماری‌های خاص و پیوند اعضا)
پس از آن از خانواده‌ مرحوم "بهمن گلبارنژاد" دوچرخه‌سوار پارالمپیکی ایران که در ریو به دلیل سانحه جان خود را از دست داد، تقدیر شد.
در این مراسم از داورانی که در المپیک و پارالمپیک ریو نیز قضاوت کردند تجلیل به عمل آمد. علیرضا فغانی به نمایندگی از سه داور فوتبال که در المپیک ریو قضاوت کردند مورد تقدیر قرار گرفت.
محمد شاه میری و ابراهیم پیروزی، داوران والیبال و والیبال نشسته دیگر نفراتی بودند که مورد تقدیر قرار گرفتند.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید
 
نام و نام خانوادگی:

 
شماره موبایل:

 
ایمیل:  


آب و هوا
اوقات شرعی