۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
نشست مشترک کمیته های استانی فوتوالی سراسر کشور؛
مسعود خسروی: فوتوالی در مسیر رشد و توسعه گام برخواهد داشت
1395/12/14
نشست مشترک کمیته های استانی فوتوالی سراسر کشور؛
مسعود خسروی: فوتوالی در مسیر رشد و توسعه گام برخواهد داشت
اولین نشست مشترک هم اندیشی خانواده فوتوالی با حضور روسای این انجمن ومسئولان کمیته های استانی سراسر کشور در مجتمع رفاهی " الماس شهر" تهران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشی،در این نشست که با حضور مسعود خسروی سرپرست جدید انجمن فوتوالی،دلداده مهربان سرپرست دبیری فدراسیون انجمنهای ورزشی، یحیی دادویی رییس هیات انجمنهای ورزشی استان تهران،سهراب آزاد رییس انجمن سپک تاکرا و مسئولان کمیته های فوتوالی استانها کشور برگزار شد ابتدا خسروی ضمن خوشامدگویی به حاضرین در جلسه گفت:لازم است از زحمات و خدمات آقایان "موسوی شفیق" و "دلداده مهربان" روسای قبلی انجمن فوتوالی تشکر و تقدیر کنم .
وی افزود:هدف ما برای بسط و گسترش فوتوالی تبادل اندیشه،استفاده از خرد جمعی و توجه ویژه به راهکارها و برنامه های مناسب است و البته نباید حمایتهای بی دریغ محمد علیپور را نادیده بگیریم که قطعا مساعدت دلسوزانه ایشان فضا را برای پیشرفت این رشته پرمخاطب مهیا نموده است.
خسروی تاکید کرد:فوتوالی پتانسیل قابل توجهی در استانها دارد و باید از این ظرفیت استفاده کنیم تا در عرصه مسابقات آسیایی و جهانی به موفقیت برسیم و این مهم تنها با تعامل و همدلی امکان پذیر خواهد بود.
سرپرست جدید انجمن فوتوالی با تاکید بر اهمیت آموزش و استعدادیابی اذعان داشت:آموزش مربیان و داوران یکی از اولویتهای مهم ما است و همچنین استعداد یابی و توجه به سنین پایه از دیگر چشم اندازهای انجمن فوتوالی به شمار می آید.
وی تصریح کرد:بحث قوانین و مقررات بین المللی بسیار حائز اهمیت است و برای آشنا شدن خانواده فوتوالی با قوانین روز دنیا بدنبال آن هستیم که کتابچه ای را تدوین کنیم تا آنرا در اختیار کلیه استانها قرار دهیم.
خسروی از اعزام تیم فوتوالی به مسابقات آسیایی خبر داد و اظهار داشت:تیم ملی فوتوالی اردیبهشت ماه سال آینده در مسابقات آسیایی بانکوک شرکت خواهد کرد و با توجه به زمان محدود چاره نداریم که از نیروی انسانی فعلی استفاده کنیم ولی شک نکنید که در آینده برای تشکیل تیم ملی همه بازیکنان استانهای مختلف کشور را زیر نظر خواهیم گرفت.
او اضافه کرد: در برنامه بعدی در نظر داریم که فوتوالی بانوان را هم فعال کنیم و مطمئنا خانمها هم می توانند در این رشته حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشند.
همچنین دلداده مهربان سرپرست دبیری فدراسیون انجمنهای ورزشی درادامه این نشست گفت:حضور آقای خسروی را به عنوان یک مدیر اکتیو و فعال به فال نیک می گیریم و مطمئن هستیم که فوتوالی با مدیریت ایشان و علاقه مندی که بین استانها وجود دارد در مسیر توسعه و پیشرفت گام برخواهد داشت.
وی افزود:فوتوالی ظرفیت بسیار بالایی در ایران دارد و باید از این پتانسیل نهایت بهره را گرفت تا این رشته به جایگاه اصلی خودش برسد و امیدوارم که از این جلسه خرجی خوبی بدست بیایید و مسلما نظرات و راهکارهای کمیته های استانی در راه تعمیم و پویایی فوتوالی در ایران بسیار حائز اهمیت خواهد بود.
در ادامه این نشست مسئولان کمیته های استانی هر کدام نقطه نظرات خود را ارائه دادند و راهکارهای لازم جهت رشد فوتوالی در کشور را بیان کردند.
همچنین سهراب آزاد رییس انجمن سپک تاکرا و یحیی دادویی رییس هیات انجمن های ورزشی استان تهران طی سخنانی ضمن تشکر از رییس فدراسیون انجمن های ورزشی به سبب انتخاب مسعود خسروی به عنوان رییس جدید انجمن فوتوالی ، حضور وی را در راس این ورزش بفال نیک گرفتند.
سخنان آقایان آزاد و دادویی متعاقبا ارسال خواهد شد.
پ

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید
 
نام و نام خانوادگی:

 
شماره موبایل:

 
ایمیل:  


آب و هوا
اوقات شرعی