۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
سرمربی تیم ملی راگبی:در مسابقات رنکینگ آسیا به فکر کسب بهترین جایگاه هستیم
1395/12/07

سرمربی تیم ملی راگبی:در مسابقات رنکینگ آسیا به فکر کسب بهترین جایگاه هستیم

سرمربی تیم ملی راگبی کشورمان گفت: تلاش می کنیم در مسابقات رنکینگ آسیا بهترین جایگاه را کسب کنیم و برای این منظور تمرینات سخت و فشرده ای را پشت سر می گذاریم.
"مهدی حسنعلی" در گفت و گو با سایت خبری فدراسیون انجمنهای ورزشی با بیان این مطلب افزود:در مرحله گروهی این مسابقات با تایلند و بنگلادش همگروه هستیم و امیدواریم که بتوانیم به عنوان تیم نخست به مرحله بعد صعود کنیم.
وی درباره وضعیت تیمهای تایلند و بنگلادش اذعان داشت:تایلند جزو تیمهای مطرح آسیا است که بازیکنان این تیم سریع و چابک هستند و قدمت راگبی آنها بیشتر از ایران است ولی ما توانایی عبور از این تیم را داریم ولی بنگلادش یک تیم متوسط است که برای رویارویی با این تیم نگرانی نداریم و قطعا با برتری مقابل تایلند می توانیم که بنگلادش را هم مغلوب کنیم.
"حسنعلی" تصریح کرد:ما نهایت تلاش خود را بکار می گیریم تا به عنوان تیم اول از این گروه صعود کنیم چرا که در این صورت در مرحله بعد با قطر روبرو خواهیم شد و گرچه آنها یک تیم چند ملیتی هستند ولی می توانیم از سد این تیم بگذریم ولی اگر به عنوان تیم دوم به مرحله بعد برویم احتمالا به تیم قدرتمند فیلیپین برخورد می کنیم که در اینصورت کار سخت خواهد شد.
سرمربی تیم ملی راگبی در خصوص آخرین وضعیت تیم گفت:خوشبختانه بازیکنان دوره بدنسازی خوبی را پشت سر گذاشته اند و به لحاظ فیزیکی به شرایط آرمانی رسیده اند و حالا ما با شروع اردوی جدید بیشتر روی کارهای تکنیکی و تاکتیکی تیم تمرکز می کنیم ودر صدد هستیم که ملی پوشان به شرایط مسابقه نزدیک شوند.
او اضافه کرد:هم اکنون اردوی نهایی را با حضور 17 بازیکن در ورزشگاه تختی آغاز کرده ایم و تمرینات را به صورت فشرده و در دو نوبت صبح و بعداز ظهر دنبال می کنیم و قرار است روز 12 اسفند عازم قطر شویم.
گفتنی است مسابقات راگبی رنکینگ آسیا طی روزهای 14 و 15 اسفندماه جاری با حضور 11 تیم در شهر دوحه پایتخت قطر برگزار می شود که تیم ملی کشورمان در گروه 4 این رقابتها با تیمهای تایلند و بنگلادش همگروه است.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید
 
نام و نام خانوادگی:

 
شماره موبایل:

 
ایمیل:  


آب و هوا
اوقات شرعی