۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
اظهارات آقاجان درباره تخلف رییس سابق کمیته فوتبال رو میز کارگری
1395/11/26

اظهارات آقاجان درباره تخلف رییس سابق کمیته فوتبال رو میز کارگری

دبیر فدراسیون انجمن فوتبال رومیز با تاکید بر اینکه رییس سابق کمیته فوتبال رومیز کارگری بدون اطلاع این مجموعه و همچنین انجمن ، به شکل جعلی با فدراسیون جهانی مکاتبه کرده بود ، گفت: از طریق مراجع قانونی در حال پیگیری این حرکت که از سو ی فردخاطی رخ داد ، هستیم .
مصطفی آقاجان در گفت وگویی با سایت خبری فدراسیون انجمن های ورزشی اضافه کرد : این اقدام عجیب و غیر قانونی را با جدیت پیگیری کرده و آن را ادامه خواهیم داد و مراجع ذیصلاح بزودی در این خصوص تصمیم گیری خواهند کرد .
وی افزود: البته ایشان از سمت خود عزل شده و آقای مهدی میرزایی به عنوان سرپرست جدید کمیته فوتبال رومیز کارگری انجام وظیفه می کند.
آقاجان در ادامه تصریح کرد: فدراسیون جهانی فوتبال رومیز " آی تی اس اف " را در جریان امور قرار داده ایم و طبق مستندات و مدارک با مراجع قانونی علیه این فرد خاطی ( باقر شاهین مهر ) شکایت کرده ایم .
دبیر انجمن فوتبال رومیز با اشاره به اینکه فعالیت های این انجمن رسمی و قانونی است ، گفت : انجمن فوتبال رومیز همانند 16 انجمن دیگر زیر نظر فدراسیون انجمنهای ورزشی فعالیت میکند و مورد تایید رسمی کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان است . لذا با قدرت و با حمایت مسوولان محترم به پیش می رویم و از تعامل این دوستان که باعث بالندگی این ورزش مهیج و پرطرفدار شده اند ، تشکر می کنیم و با قدرت و طبق برنامه به پیش خواهیم رفت .

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید
 
نام و نام خانوادگی:

 
شماره موبایل:

 
ایمیل:  


آب و هوا
اوقات شرعی