۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
نشست اخیر بانکوک از زبان رییس انجمن سپک تاکرا
سهراب آزاد :روسای فدراسیون جهانی وکنفدراسیون آسیا به تهران می آیند
1395/10/27
نشست اخیر بانکوک از زبان رییس انجمن سپک تاکرا
سهراب آزاد :روسای فدراسیون جهانی وکنفدراسیون آسیا به تهران می آیند
رییس انجمن سپک تاکرای کشورمان که عضو کمیته انضباطی فدراسیون جهانی و نایب رییس کنفدراسیون آسیا نیز است ، گفت : در سفر اخیر به بانکوک با رییس فدراسیون جهانی سپک تاکرا و دیگر مقامات کنفدراسیون آسیا مذاکرات خوبی انجام شد که مقرر گردید آنها بمنظور تاسیس دفتر آسیای میانه در تهران ، اواخر بهمن ماه امسال به کشورمان سفر کنند.
سهراب آزاد در گفت وگویی با سایت خبری فدراسیون انجمن های ورزشی ، اضافه کرد : پس از اتمام جلسه کمیته انضباطی فدراسیون جهانی که در بانکوک برگزار شد ، نشست مفیدی با " چاروک آری چاکاران" رییس فدراسیون جهانی ، "عبدالحلیم بن قادر" رییس کنفدراسیون آسیا و دبیر کل فدراسیون جهانی و دیگر مقامات این کنفدراسیون داشتم که خوشبختانه رضایت بخش بود.
وی افزود: بنده علاوه بر حضور در جلسه انضباطی فدراسیون جهانی ، به عنوان نماینده رییس فدراسیون انجمن های ورزشی بمنظور مذاکره در راستای راه اندازی دفتر آسیای میانه با محوریت ایران ، نیز به تایلند رفتم . مقرر شد که این مسوولان روزهای 29 بهمن تا اول اسفند بمدت سه روز در تهران حضور داشته باشند و دفتر سپک تاکر ای آسیای میانه را افتتاح کنند.
آزاد در ادامه گفت : محمد علیپور به عنوان رییس سپک تاکرای آسیای میانه منصوب شده و نشست تهر ان بمنظور راه اندازی دفتر و همچنین بحث و تبادل نظر در راستای بسط و گسترش سپک تاکرا در این منطقه خواهد بود. در این زمینه ، آقایان چاروک و بن قادر به همراه دیگر مسوولان فدراسیون جهانی و کنفدراسیون آسیا به کشورمان سفر خواهند کرد .
عضو کمیته انضباطی فدراسیون جهانی سپک تاکرا در خصوص نشست اخیر که برای رسیدگی به تخلفات تیم ملی مالزی صورت گرفت ، تصریح کرد : این تیم در فینال بخش " تیم ایونت " برابر تایلند در جام جهانی 2016 بانکوک ، به سبب اعتراض به ر ای داوران حاضر به ادامه بازی نشد و در واقع دیدار نهایی نیمه تمام ماند. نشست اخیر اعضای انضباطی فدراسیون جهانی به همین منظور برگزار شد و پس از مشاهده فیلم مشخص شد که اعتر اض تیم ملی مالزی وارد نبود و حتی افراد خاطی که در جلسه حضور داشتند آنرا پذیرفته و عذر خواهی کردند.
رییس انجمن سپک تاکرا افزود :در پایان این نشست ، سرمربی ، مربی و مدیر تیم ملی مالزی هر کدام به مبلغ چهار هزار دلار جریمه نقدی وشش ماه تعلیق محکوم شدند و بازیکنان خاطی نیز هرکدام به مبلغ دو هزار دلار و سه ماه تعلیق جریمه شدند.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید
 
نام و نام خانوادگی:

 
شماره موبایل:

 
ایمیل:  


آب و هوا
اوقات شرعی