۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
گزارشی از اردوی تیم های ملی دارت جوانان ایران
چهار ملی پوش به اوزاکا اعزام می شوند
1395/09/16
گزارشی از اردوی تیم های ملی دارت جوانان ایران
چهار ملی پوش به اوزاکا اعزام می شوند
ملی پوشان جوان دارت کشورمان برای حضور در مسابقات جهانی ژاپن که سال آینده در اوزاکا برگزار می شود ، در حال آماده سازی هستند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشی ، در این راستا دومین مرحله اردوی تیم های ملی جوانان در اصفهان برگزار شد که طی آن 26 ملی پوش پسر و دختر طبق برنامه تمرینات آماده سازی خود را پشت سرگذاشتند.

در این راستا " حمید مومنی " سرمربی تیم های ملی جوانان به سایت خبری فدراسیون انجمن های ورزشی گفت : در این اردو 13 دختر و 13پسر طی دو روز زیر نظر مربیان تیم ملی به تمرینات آمادگی و همچنین رقابت پرداختند تا شانس خود را برای پوشیدن پیراهن تیم ملی جوانان کشور امتحان کنند.
وی با اشاره به اینکه اردوهای تیم ملی نوجوانان در دو فاز برگزار خواهد شد، اظهار داشت: فاز اول اردوهای تیم ملی در 8 مرحله 3 روزه برگزار می شود تا در پایان 4 دختر و 4 پسر جواز حضور در فاز دوم اردوهای تیم ملی را بدست آورند.
مومنی اضافه کرد : در پایان دو بازیکن خانم و دو بازیکن آقا برای اعزام به مسابقات ژاپن در لیست نهایی قرار خواهند گرفت.
مومنی ضمن تشکر از میزبانی خوب آقای عباسپور رییس کمیته دارت استان اصفهان و حمایتهای بی شائبه حمید آذر پور و حمید شایسته زاد رییس و نایب رییس انجمن دارت گفت: عنایت ویژه به جوانان آینده دار مایه امیدواری است و انجمن دارت تلاش می کند با پشتوانه سازی و نگاه خاص به نسل جوان، آنها را برای فردایی بهتر آماده کند.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی