۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
دستورالعمل فدراسیون انجمن های ورزشی در خصوص ورزشهای هوایی
رعایت قوانین و مقررات در تمامی زمینه ها الزامی است
1395/09/14
دستورالعمل فدراسیون انجمن های ورزشی در خصوص ورزشهای هوایی
رعایت قوانین و مقررات در تمامی زمینه ها الزامی است
فدراسیون انجمن های ورزشی به منظور جلوگیری از حوادث و کاهش صدمات ورزشهای هوایی ، طی دستورالعملی به مدیران کل ورزش و جوانان استانهای کشور از آنان خواست تا با ابلاغ رعایت قوانین و مقررات ورزشهای هوایی به هیات انجمن های ورزشی و کمیته استانها، اقدامات لازم را در این راستا انجام دهند .
به گزارش رو ابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشی ، مفاد این دستورالعمل به این شرح است :

1- هيأت انجمنهاي ورزشي و كميته ورزشهاي هوايي با هماهنگي آن اداره كل نسبت به اخذ مجوز فعاليت سايت پروازي در استان را از مراجع ذيربط اخذ نمايند.
2- هر گونه پرواز در سايتهاي آن استان مي بايست با هماهنگي و اطلاع كامل كميته ورزشهاي هوايي و هيأت انجمنهاي ورزشي استان صورت پذيرد.

3- چنانچه افراد و ورزشكاران ساير استانها قصد پرواز در سايتهاي استان را داشته باشند بايستي با اخذ مجوز پرواز از هيأت استان مبدا و مقصد اقدام نمايند و در غير اينصورت وجاهت قانوني ندارد .

4- نظارت بر فعاليت كار باشگاههاي هوايي و داشتن مجوز فعاليت از كميسيون ماده 5 استان و تأئيد مربيان مربوطه از سوي انجمن و كميته ورزشهاي هوايي استان براي آموزش هنرجويان الزاميست .

5- كليه افرادي كه قصد پرواز را دارند بايستي نسبت به تهيه گواهينامه پروازي و بيمه نامه معتبر با هماهنگي كميته ورزشهاي هوايي استان اقدام نمايند

6- كليه برنامه هاي پروازي بايد با هماهنگي شوراي تأمين استان ، اداره كل ورزش و جوانان و هيأت انجمنهاي ورزشي و كميته ورزشهاي هوايي انجام پذيرد

7- كليه افرادي كه اقدام به امر آموزش در ورزشهاي هوايي مي نمايند بايستي داراي كارت مربيگري معتبر از سوي انجمن و با اعتبار كامل باشند .

8- كميته ورزشهاي هوايي استان بايستي اسامي مربيان فعال خود را با درج درجه مربيگري و هزينه هاي مربوط به آموزش را به انجمن ورزشهاي هوايي كشور اعلام نمايند.

9- در كليه برنامه هاي پروازي كه مجوز آن از سوي شوراي تأمين استان به كميته ورزشهاي هوايي استان ابلاغ گرديده حضور آمبولانس به همراه پزشك و كمكهاي اوليه الزاميست

10- هيأت انجمن هاي ورزشي استان مسئوليت نظارت دقيق بر حسن اجراي اين بخشنامه را خواهند داشت .

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید
 
نام و نام خانوادگی:

 
شماره موبایل:

 
ایمیل:  


آب و هوا
اوقات شرعی