۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
گزارشی از رقابتهای کریکت قهرمانی بانوان کشور در شیراز
کرمانی ها سرود قهرمانی خواندند
1395/08/08
گزارشی از رقابتهای کریکت قهرمانی بانوان کشور در شیراز
کرمانی ها سرود قهرمانی خواندند
مسابقات کریکت قهرمانی بانوان کشور و انتخابی تیم ملی که در شیراز جریان داشت ، با قهرمانی تیم کرمان بکار خود پایان داد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی٬ در دیدار نهایی تیم کرمان با نتیجه ۸۹ بر ۷۵ برابر سیستان و بلوچستان به پیروزی دست یافت و جام قهرمانی را از آن خود کرد.
در دیدار رده بندی نیز تیم بوشهر با حساب ۸۶ بر ۷۴ از سد تیم فارس میزبان رقابتها گذشت و به مقام سوم دست یافت. همچنین تیم اصفهان کاپ اخلاق را تصاحب کرد.
این مسابقات با حصور هشت تیم در دو گروه در ورزشگاه ۲۲ بهمن شیراز برگزار شد که از کیفیت و هیجان بالایی برخوردار بود.
در خاتمه این رقابتها خانم هدا محمد جعفردبیر انجمن کریکت ایران درمورد میزبانی شیراز گفت: آنها تلاش کردند و امکاناتی را برای هرچه بهتر شدن این رقابت ها فراهم کردند اما زمین بازی شرایط خوبی نداشت با این حال جای تقدیر دارد و امیدواریم مسئولان ورزش فارس به این رشته ورزشی که فارس می تواند در آن برروی سکو قرار گیرد نگاه ویژه ای داشته باشند .
وی در خصوص سطح کیفی این مسابقات گفت: متاسفانه از 15 استان فعال دراین رشته به دلیل مشکلات مالی فقط هشت تیم شرکت کردند و از آنجا که این رقابت ها انتخابی تیم ملی بود در سطح بسیار خوبی برگزارشد .
وی گفت: تیم بانوان فارس در این دوره ازمسابقات خوب ظاهر شد و کسب مقام چهارم برای این تیم جوان بسیارخوب است و چند بازیکن این تیم شایستگی دعوت به تیم ملی را دارند و باید ازعبدالله قنبری مسئول کمیته کریکت فارس نیزتقدیر کنیم، آنها جای پیشرفت دارند.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی