۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
بازگشت افتخار آفرینان سپک تاکرا به کشور
دلداده مهربان : موفقیت های سپک تاکرا مایه امیدواری شد
1395/08/04
بازگشت افتخار آفرینان سپک تاکرا به کشور
دلداده مهربان : موفقیت های سپک تاکرا مایه امیدواری شد
ملی پوشان افتخار آفرین سپک تاکرای کشورمان که در رقابتهای " سید یک "جهانی بانکوک صاحب چهار مدال رنگارنگ شده اند ، صبح امروز( سه شنه ) به تهران بازگشتند و مورد استقبال گرم مسوولان فدراسیون انجمنهای ورزشی و خانواده سپک تاکرا قرار گرفتند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی ، در مراسم استقبال که در فرودگاه امام خمینی ( ره ) صورت گرفت دلداه مهربان سرپرست دبیری ، اژدر شهابی نایب رییس ، خانم نغمه ضیا بخش نایب رییس بانوان فدراسیون انجمن های ورزشی ، خانواده سپک تاکرا و جمعی از علاقه مندان حضور داشتند.
دلداده مهربان خطاب به اعضای تیم های ملی سپک تاکرا ضمن تبریک این موفقیت ها گفت : خوشبختانه سپک تاکرا در سایه تلاشهای سهراب آزاد رییس انجمن این رشته و حمایت های فدراسیون انجمن های ورزشی رشد خوبی داشته و کسب چهار مدال در بانکوک نشان از حرکت رو به جلو دارد.
وی همچنین موفقیت آقایان آزاد و فولادی را در انتخابات اخیرکنفدراسیون آسیا و کسب دو کرسی مهم و همچنین قضاوت خوب خانم ها شاهوردی و فرهمندیان دو داور اعزامی در فینال مسابقات جهانی را بفال نیک گرفت و تمامی این توفیق های ارزشمند را مایه امیدواری خواند.
براساس این گزارش ، خانم نغمه ضیابخش نیز تلاش ملی پوشان خانم کشورمان را در این رقابتها ستود و گفت : امید است با حمایت های بیشتر بتوان سپک تاکرای بانوان را در مسیر بالندگی قرار داد.
وی نیز موفقیت دو داور خانم در بانکوک را مورد تمجید قرار داد و از تلاش های خانم یلدا قاسمی نایب رییس بانوان انجمن سپک تاکرا و مربیان تیم ملی بانوان قدردانی کرد.
شایان ذکر است تیم های ملی سپک تاکرای کشورمان در این رقابتها در ربخش رگو و دبل" سید یک "با کسب عنوان قهرمانی موفق به 2 مدال طلا شدند،در بخش تیم ایونت یک نشان نقره بدست آوردند و در بخش هوپ تاکرا هم به مدال برنز رسیدند.
همچنین در خلال برگزاری این مسابقات انتخابات کنفدراسیون آسیا هم برگزار شد و که طی آن سهراب آزاد رییس انجمن سپک تاکرای کشورمان مجددا به عنوان نایب رییس انتخاب شد و علی فولادی راد نیز به عنوان عضو هیات رییسه ابقاء گردید.
ضمنا 2 داور زوون کشورمان هم به عنوان سرداور مسابقات فینال این آوردگاه مهم را با حجاب اسلامی قضاوت کردند.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید
 
نام و نام خانوادگی:

 
شماره موبایل:

 
ایمیل:  


آب و هوا
اوقات شرعی