۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
مراسم پایانی کلاس بین المللی داوری سپک تاکرا – تهران
"ملیحه شاهوردی" بالاترین نمره را کسب کرد / سهراب آزاد : انگیزه بالای داوران ، خستگی را از تنمان خارج کرد
1395/05/04
مراسم پایانی کلاس بین المللی داوری سپک تاکرا – تهران
"ملیحه شاهوردی" بالاترین نمره را کسب کرد / سهراب آزاد : انگیزه بالای داوران ، خستگی را از تنمان خارج کرد
نخستین دوره کلاس بین المللی داوری سپک تاکرا در تهران که با شرکت 30 داور کشورمان جریان داشت در حضور رییس کنفدراسیون آُسیا و دبیرکل جهانی سپک تاکرا و همچنین رییس فدراسیون انجمن های ورزشی بکار خود پایان داد .
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشی ، این دوره بمدت سه روز برگزار شد که عبدالحلیم بن قادر رییس کنفدراسیون آسیا و دبیر کل جهانی و همچنین جولی لابوی مدرس صاحب نام فیلیپینی کار تدریس را برعهده داشتند .
در پایان این کلاس ، ملیحه شاهوردی در بین خانم های شرکت کننده و مهدی منظری در میان داوران مرد بالاترین نمرات را کسب کردند که در این راستا خانم شاهوردی با کسب 94 امتیاز از 100 امتیاز رتبه نخست را کسب کرد.
سهراب آزاد رییس انجمن سپک تاکرا در گفت وگویی با سایت خبری فدراسیون انجمن های ورزشی اظهار داشت : خوشحال هستم که برای نخستین بار چنین کلاس پیشرفته و پرباری را در تهران برگزار کردیم و باید اعتراف کنم ، انگیزه بالای داوران شرکت کننده خستگی را از تنمان خارج کرد .
وی افزود : تعامل خوبی میان انجمن سپک تاکرا با کنفدراسیون آسیا و فدراسیون جهانی پابرجاست و هدف ما این است که سطح دانش و تجربه مربیان داوران را ارتقا دهیم که برگزاری این کلاس در این راستا صورت گرفت .
آزاد که نایب رییس کنفدراسیون آُسیا و فدراسیون جهانی است ، در ادامه گفت : برنامه های داخلی و برون مرزی انجمن سپک تاکرا طبق تقویم به پیش می رود و جا دارد از حمایت محمد علیپور از این رشته مهیج و پرطرفدار تشکر کنم .
شایان ذکر است نخستین دوره کلاس بین المللی داوری سپک تاکرا با حضور 30 شرکت کننده مرد و زن برگزار شد که عبدالحلیم بن قادر و جولی لابوی مدرسان این کلاس پیشرفته بودند.
در پایان این مراسم ، محمد علیپور هدایایی را به رسم یادبود به رییس کنفدراسیون آسیا و همچنین لابوی اهدا نمود . همچنین بن قادر نیز هدایایی را به رییس فدراسیون انجمن های ورزشی ، سهراب آزاد رییس انجمن سپک تاکرا و دیگر مسوولان این انجمن اهدا نمود.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی