۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
معاون اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان:
فعالیت هیات انجمنهای ورزشی استان چشمگیر است
1395/03/04
دانلود کنید
معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: فعالیتهای هیات انجمنهای ورزشی استان اصفهان در چند ماه اخیر چشمگیر و گسترده بوده است.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، علیرضا امین زاده در نشست مشترک مدیران، روسای کمیته های استانی و مسئولان شهرستانهای هیات انجمنهای ورزشی استان اصفهان افزود: این هیات با تغییر مدیریت و با عزم و تلاش جدی بخوبی برنامه ریزی شد و بدنبال آن حجم مسابقات و رویدادهای و مقامهای کشوری به شکل مناسبی رشد یافت.
وی تقویم ورزشی راهبردی سال 95 این هیات را بسیار علمی و مناسب ارزیابی کرد و گفت: آمار و ارقام گوناگون، اطلاعات زمانی و مکانی و دیگر داده های مورد نیاز بخوبی در آن تنظیم شده است.
معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان همچنین به تعامل بیشتر هیات های ورزشی با نهادهایی همچون شهرداری ها که از فضاهای ورزشی بیشتری برخوردارند، تاکید کرد.
همچنین رئیس هیات انجمنهای ورزشی استان اصفهان در این نشست گفت: این هیات قصد دارد در ادامه فعالیت رو به رشد خود، برنامه های ورزشی گسترده تری طی امسال برای مردم اجرا کند.
حمیدرضا غزنوی اضافه کرد: این امر مستلزم همکاری زیاد تمامی هیات های شهرستانها و کمیته های استانی است.
دبیر هیات انجمنهای ورزشی استان اصفهان نیز توجه دقیق روسای هیاتهای شهرستانی و روسای کمیته ها به برنامه های تقویم ورزشی هیات در سال 95 را خواستار شد.
حمید کریمی همچنین تصریح کرد: توجه به بخش خصوصی برای حمایت مالی از رشته های متعدد هیات باید بیش از قبل مورد توجه قرار گیرد.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی