۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
بازديد كارشناسان تربيت بدني استان تهران از كميته معلولين و جانبازان دراگون بوت
1395/03/03

بازديد كارشناسان تربيت بدني استان تهران از كميته معلولين و جانبازان دراگون بوت
مسئول كميته معلولان و جانبازان انجمن دراگون بوت ايران از بازديد كارشناسان تربيت بدني استان تهران از كميته معلولان و جانبازان دراگون بوت در درياچه آزادي خبرداد.
به گزارش روابط عمومي فدراسیون انجمنهای ورزشی، وحيد خرمي سروستاني اظهارداشت: گروهی از کارشناسان تربيت بدني استان تهران ضمن بازدید از امکانات و تجهيزات، از نزدیک در جریان آماده سازی این كميته جهت فعاليت معلولان و جانبازان در رشته ورزشي دراگون بوت قرار گرفتند.
وي افزود: آقايان مولايي، فاتحي و خانم محمدزاده كارشناسان تربيت بدني استان تهران از روند آموزش و استفاده معلولان و جانبازان از فضاي درياچه آزادي اطلاعاتي كسب كردند و با ابعاد مختلف این رشته به عنوان یک ورزش سرگرم کننده، مفرح، جذاب و مهیج آشنا شدند.
خرمي سروستاني تصريح كرد: ورزشکاران جانباز و معلول همواره در عرصه ملی و بین المللی موفق بوده اند و نتایج حضور این ورزشکاران در رویدادهای مختلف نشان می‌دهد که ورزش معلولان در صورتی که بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد می‌تواند سکوهای افتخار را برای ورزش فتح كنند.
مسئول كميته معلولان و جانبازان انجمن دراگون بوت ايران با بيان اينكه ورزش معلولان نیازمند توجه همگانی است افزود: همه به دنبال موفقیت جانبازان و معلولان هستیم تا این افراد به واسطه فعالیت های ورزشی بتوانند با روحیه مضاعف زندگی خود را ادامه دهند.

وب سایت انجمنهای ورزشی
جستجو
نمایش فیلم
عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی:


شماره موبایل:


ایمیل:


آب و هوا
اوقات شرعی